Ik heb 3 weken geleden bij AD € 290,00 voor de vouwsluiting en € 290,00 voor de bijpassende rubber band betaald.
Leuk die inflatie maar m’n loon stijgt niet zo hard 🥲
Waarom online trouwens?
Scheelt weer een bezoek aan de AD.
De mijne kwam van van baal Nijmegen. Die sturen gewoon naar je op. Hoogstwaarschijnlijk hebben die nog wel oude voorraad liggen.
Ah Jah fair enough, maar als je ff belt kunnen ze vast wel opsturen
Dank, ik ga ze mailen!
Hoever is dichtstbijzijnde af dan voor jou als ik vragen mag?
Niet ver, maar ik moet dan eerst langs gaan om te bestellen en daarna weer om het op te halen. Ik had ook begrepen dat alleen SC en Gassan nog Omega verkopen en ik kom niet graag daar.
Ik heb van Baal gemaild, even afwachten.
Slechte ervaringen?
Hopelijk ben je door hun snel geholpen
Ben er tijdje terug geweest hele prettig zaak
Niet slecht, maar ook niet heel positief.
Laat ik het zo zeggen: ik bestel liever eentje via het internet en dat hij dan bij mij thuis wordt bezorgd dan dat ik twee keer langs SC moet.
Pertijs, Kahle en Martens zijn ook nog AD, ik mail altijd naar Pertijs om de bestelling te plaatsen en ga dan langs, combineer het dan ook met een WR test ter plekke als het uitkomt.
Die van jou heeft een langer onderdeelnr (Omega Steel Deployment Clasp 18mm Latest Polished Short Design):
Mijn ervaring is dat je vaak meer kwijt als het geen AD/OSC is die het aanbiedt.
Quirky
Ben aan het overwegen om de Molequin alligator band aan te schaffen in het groen voor op mijn CK859. Als ik het internet afstruin dan kom ik nergens plaatjes tegen van sector dial horloges met wit/zilveren dial op een groene band. Ben ik nou zo afwijkend of staat het voor geen meter? Wat vinden jullie?
Gaat om dit bandje (best duur vandaar mijn vraag)
Ik zou deze band in het blauw doen… Longines doet dat op hun sector dials. Op de dolce vita . Ik heb die op lichtbruine matte band… ook mooi.
No go voor mij, de blauwe wijzers en accenten op de wijzerplaat lijken me geen goede match met een groene band.