Omega Only (Deel 4)

15 likes

Omega CK859 op een donkergrijze alligator strap van Molequin, beste combi tot nu toe vind ik. Binnenkort komt er nog een blauwe struisvogel strap van Ko, ben daar ook heel benieuwd naar,

31 likes

Prachtig. Band is perfect ook.

1 like

Mooi zo. Prachtige wijzerplaat!

Wel een stelletje boeven daar bij Omega hoor! Heb 3x eerder hun catalogus besteld en nooit wat gekregen. Vervolgens voeg ik m’n 2 nieuwste aankopen toe aan mijn profiel, vraag weer een catalogus aan en ligt het binnen een paar dagen per express op de deurmat :sweat_smile:

6 likes

:rofl: precies dit… Ik heb ook mijn horloges geregistreerd en weer een catalogus aangevraagd. Binnen de week stond dhl aan de deur om er voor te tekenen .Trouwens, een ex ad vertelde me dat Omega geen gedrukte exemplaren meer uitgeeft. Kijk es op die van jouw wanneer die gedrukt is…

Eentje uit de oude doos.

15 likes

En vanmorgen;

23 likes

Weet je dan al wanneer je tl-2 wordt?:thinking:

1 like

Op een oude catalogus stond er op de boekrug nog een jaartal. Bij mijn nieuwe staat er geen jaartal meer, maar hij is gedrukt in 2021.

1 like

16 likes

Geweldige combinatie :star_struck::+1:

1 like

Die heb ik dus ook. Idd oudere jaargangen staat het jaar op.

1 like

Lekkere banden slet :ok_hand:t2:

1 like

15 likes

Foto van vandaag :sunny:

21 likes

Is het na twee dagen nog een NA? Zo voelt het wel🥰

23 likes

De dame vlak voor je mag je wrist-shot niet zien zeker :wink:? Vindt ze raar :rofl:?

3 likes

De vrouw weet van de hobby af dus mag best :joy: hmm Jah raar, ach beter dan normaal en saai zijn denk ik dan maar :tipping_hand_woman:t2:

5 likes

Ps ga natuurlijk niet een foto van de voorkant maken en m’n vrouw vol met d’r gezicht in beeld hier plaatsen :joy:

2 likes