Omega Only (Deel 4)

Staat je heel goed! Vind de structuur in je wijzerplaat ook heel mooi daar heeft Omega ook weer vakwerk geleverd.

Wens je er een fijne tijd mee🕘

Zag trouwens dat je een Tudor Pelagos 42mm en 39mm hebt. Welke draag je het meest?

1 like

Ziet er idd wel leuk uit, maar na een paar dagen ben ik het meestal weer zat. Nu zit ‘ie weer op een Zealande, dat staat toch beter.

Nog een plaatje van de PO op leer:

17 likes

Bedankt!
Hmm tussen die 2 ik denk 30% de 42 en 70% 39mm

1 like

Ik doe met je mee:

20 likes

Nooit eerder Omega gedragen en ik moet zeggen; wat een heerlijke band heeft ie :ok_hand:

De gebogen lugs geven het horloge een onmiskenbare Omega-look. Dat vind ik gaaf, dat varieert mooi in de collectie.

Met direct licht is de dial m.i. het mooiste. Dan komt de stepdial en de verdiepte subdials het fraaiste tot hun recht. :ok_hand:

Fijne avond allemaal! :watch:

24 likes

Day date versie zie je niet zo vaak langskomen! Mooi hoor :+1:

2 likes

Wat zou tegenwoordig een goede plek zijn om een Seamaster Diver 300 (nieuw) te kopen?

Ik heb destijds mijn Speedmaster voor een nette prijs via William Wien gekocht maar ik zie niet langer nieuwe horloges op zijn site staan.

1 like

Echt nieuw via een AD. Zo goed als nieuw heb ik bij Ten2two een blauwe gezien van september 2022 en bij Wristcandy een witte van maart 2023 als ik mij niet vergis.

2 likes

Weinig korting tegenwoordig op omega.

Probeer eens bij Punte in Utrecht, die stopt met Omega en heeft nog voorraad liggen…

2 likes

Van Baal in Nijmegen heeft ook nog voorraad zo te zien op de website. Daar is ook vast leuke korting mogelijk.

Bare Watches heeft ook nog 2 nieuwe, als ik me niet vergis.

1 like

Op Schiphol kreeg je zeker bij Gassan of S&C tussen 17 -20% korting op de BTW ongeacht of je binnen of buiten Europa vliegt :grin:

Uhrinstinkt.

Viel best tegen… :see_no_evil:

Als je een nieuwe witte of blauwe wil zijn dit echt wel prima aanbiedingen en bart is een prima vent staat hier op hf ook prima aangeschreven. heb er zelf mijn zwarte seamaster gekocht.:+1:

18 likes

Ik zou hem even emailen.

26 likes

23 likes