Omega Only (Deel 4)

Niet de Peter Blake maar de Petra Blake :crazy_face:

13 likes

Effe napruttelen

Er schijnt een periode geweest te zijn dat Omega haar quartzmodellen voorzag van een kroon met een ’ kuiltje’

8 likes

Het lijkt eerder dat er van die kroon iets weg is.

1 like

M’n pa heeft er drie in de collectie met hetzelfde kuiltje…

En dan kan het natuurlijk nog steeds zo zijn dat het waar is wat je veronderstelt.

Misschien hebben we een HFfer aan boord die het weet?

1 like

Ff van buiten naar binnen gelopen.
Zie de Bond 60th eens stralen :sunglasses:

28 likes

Zit een drukknop verwerkt in de kroon.
Uittrekken en draaien verzet alleen de uurwijzer.
Indrukken dan stopt de secondewijzer met lopen na tien seconde de knop loslaten en weer indrukken dan gaat de secondewijzer snel lopen en kun je daarmee de minuutwijzer op tijd zetten

4 likes

Kuiltje is gewoon een drukknopje :face_with_monocle:

1 like

Top!!!
Als ik wegbreng voor nieuwe batterij, dan gebruik ik dit berichtje als instructie.
:+1:

1 like

Graag gedaan, als je het niet weet is het altijd flink puzzelen

1 like

Mooie oplossing. Omega-waardig.

1 like

23 likes

Vandaag binnen gekregen :sunglasses::ok_hand:

25 likes

Mooi horloge, maar een goede band erbij zoeken is/was een drama voor mij.

Had hier zoiets al eens voorbij zien komen. Voor mij zal het een zwarte tropic of Artem worden, of eventueel iets in lichtbruin / zandkleur… Heb een xl band nodig, dus dat beperkt de keuze iets helaas…

Mooi!

Een duiker zonder lumepip is wel even wennen. :sweat_smile:

Is de ‘60’ op de bezel ook een andere kleur lume dan de rest?
(Zoals bij andere seamasters de lumepip en de minutenwijzer groen zijn, en de rest blauw)

1 like

Klopt, de 60 heeft dezelfde kleur als de minuten wijzer. Het is ook een verwijzing naar 60 jaar Bond.

1 like

24 likes

Tof de lume! Hoe meer foto’s ik zie, ik enthousiaster ik word over deze versie. Vind de mesh band ook erg mooi erbij passen.

Denk zelf erover om ter afwisseling een mesh band op de Railmaster te doen :thinking:

2 likes

Vandaag weer de Tokyo.

13 likes

23 likes