Ali Express. Heb ik de laatste twee jaar best aardig wat banden gekocht en vaak helemaal prima en natuurlijk heel erg betaalbaar.
Vakmanschap is meesterschap.
Goed gereedschap is van essentieel belang.
Veel kijkplezier.
Copyright Vintwatches.
Mijn allereerste Zwitsers horloge destijds nieuw aangeschaft bij wwwatches en onlangs terug van service bij Marinza.
Een van de leukste horloges die ik al gehad heb.
Leuke plaat, niet te opvallend, quartz (grab and go), niet te duur en een gespreksonderwerp vaak!
Ik denk 20/30 jaar in een lade gelegen bij mijn vader. Batterij erin laten zitten. Is dit nog te redden ?
Ik zou er even mee naar een horlogemaker gaan. Dan heb je meer duidelijkheid. Overigens denk ik, eerlijk gezegd, dat een donoruurwerk wel te vinden zou moeten zijn, mocht het niet meer te redden zijn. Succes!
Dat heb ik al gedaan, die gaf aan van niet en dat onderdelen waarschijnlijk niet meer te krijgen zijn, en als t dan al te krijgen is dat het heel duur ging worden. Nu heb ik er zelf niet zo veel verstand van. En die horloge maken had 3 min gekrken.
Ik heb die blauwe troep er zoveel mogelijk vanaf gekrabt met een tandestoker. Waar maakt dat gouden velletje normaal contact mee?
Dat is zo te zien je batterij min contact.
Die hoort aan je electroblok vast te zitten, onderdelen worden niet meer uitgeleverd door Omega en moet dus worden ingestuurd voor reparatie.
Of je moet een donor uurwerk vinden.
Blij met mijn nieuwe aanwinst. Samen met de Speedmaster Reduced een mooi horloge om mee af te wisselen.
Topper!