Plaatje hoe die wijzers met het licht spelen!
Twijfel om de midsize in te ruilen voor een witte AT.
Do or don’t??
- Midsize smp houden!
- AT 38mm kopen
Ben je erg gehecht aan duikers en wat heb je nog meer in de collectie?
Zelf vind ik de midsize Seamaster een mooi horloge, maar een tikkeltje aan de kleine kant.
Van mij mag een duiker wel iets meer wristpresence hebben. Maar dat is persoonlijke smaak.
Ik heb een Aqua Terra in 38mm gehad en dat is echt een fantastisch horloge.
Officieel noemt Omega de kleur van de wijzerplaat zilver, maar irl neigt het meer naar wit. Ik vond het zelf een hele mooie kleur. De tint verandert ook door het licht dat erop valt.
Zowel de maat, de afwerking als het 3800 kaliber is top! Het draagt heerlijk en is uitermate veelzijdig. Qua banden kun je echt alle kanten op. Ik mis mijn AT nog wel eens
Als je niet persé een duiker hoeft te hebben, dan zou ik als ik moest kiezen tussen die midsize SMP en de AT, altijd voor de AT gaan.
Nog even wat plaatjes uit het archief
De OEM stalen band heb ik destijds laten vakkundig laten brushen door @Horloge24
Daar heb ik voor gekozen omdat ik persoonlijk geen fan ben van polished center links
Succes met de keuze!
Zo hangt de vlag er nu bij. Met nog een vintage geneve uit '70 en een G-shock die ik nooit draag.
Wat is de reden dat je de AT weg hebt gedaan als je er zo vol lof over spreekt!?
Fraaie collectie heb je!
Ik heb de AT opgeofferd omdat ik heel graag een 124060 wilde hebben. Daar ben ik nog steeds heel tevreden mee. Gelukkig heb ik inmiddels wel weer een andere Omega in de collectie, een Speedy 3861 Wie weet komt er in de toekomst ooit nog wel eens een AT terug. Gekke hobby is het