Omega Only (Deel 5)

18 likes

19 likes

22 likes

Is dit de America Cup editie?

1 like

Nee, dit is de betere Tokyo Olympics 2020 Seamaster. Binnenkort misschien wel te zien in het blauwe gedeelte.

4 likes

Bljjft heerlijk om naar te kijken

20 likes

Nog steeds blij met dit horloge :grinning:

25 likes

Hee jero1, zou het niet mogelijk zijn om een nieuw contact in vorm te knippen van kopertape of iets en deze vast te tinnen aan het electroblok, of zal dat blok zelf ook kapot zijn?

1 like

Dan moet je het electroblok loshalen en schoonmaken en dan doormeten om te kijken of de meetresultaten nog binnen de toleranties zijn.
Als dat zo is zou je een nieuw contact kunnen fabriceren en eraan vast solderen, het electroblok is nu toch niet te gebruiken in de huidige staat, dus proberen kan altijd.

15 likes

17 likes

15 likes

Na vele citizens eindelijk mijn eerste luxury watch! In de boutique op vakantie gepast maar wilde niets met de prijs doen, thanks chrono24 dan maar. Vlekkeloze aankoop incl.5 jaar afgestempelde warranty kaart en doos.

23 likes

Blue Tuesday :smiley:

18 likes

Fijne avond allemaal

16 likes

14 likes

Wat een mooie kladzer!
Net de zwarte band besteld, denk toch dat zwart mooier staat. Nou dat hoop ik tenminste. Hahaha.

21 likes

nieuwe mod?

28 likes

Tja nou, hij bestaat niet met deze Soleil FOIS plaat in een Pro kast, dus meer een geheel eigen bedenksel dan een Mod :smiley:

Buiten direct zonlicht lijkt het een gewone zwarte plaat met patina, in het licht is het een juweeltje ! Ik vond de FOIS echt heel mooi alleen de wijzers niet zo dus ik heb er vorig jaar vanaf gezien maar toen deze losse plaat voorbij kwam zag ik direct de klus mogelijkheden voor een uniek exemplaar.

20 likes