Even tijd voor een echte classic, op de draaitafel en een lekker fris, zonnig biertje. ![]()
![]()
Geniet van deze heerlijke eerste paasdag, mensen!![]()
![]()
Nice, ik denk dat hij op de foto’s niet zo goed overkomt als in het echt?
ja inderdaad.
Na een weekendje Breitling weer terug naar de PO. Niet meer dan 39.5mm, en toch een heerlijke presence. En altijd spelen met de weerspiegeling van het licht in de full ceramic dial. Verveelt nooit
![]()
Blijft een beauty maat!
![]()
Beste omega liefhebbers. Afgelopend maand heb ik mijn omega teruggebracht bij s&c en hebben ze deze een service onder garantie gegeven. Ik moet zeggen dat het horloge (speedy 3861 hesalite) nog nooit zo goed heeft gelopen. Het is mijn eerste chronograaf en wist niet precies wanneer de minutenwijzer voorruit hoorde te gaan. Het is logisch als die precies zoo 60 seconden gebeurt maar dit deed hij bij 54/55 sec. Daarnaast happerde de grootste wijzer af en toe (eens in de 20 keer).
Maar wat ik mij afvroeg ik wilde toch wel graag het rode doosje hebben ;). Die je krijgt bij een onderhoudsbeurt. Helaas kreeg ik die in dit geval niet en kreeg ik een poets doekje van omega. Vond ik toch wel jammer als je een horloge van 6k nieuw koopt en het vanaf het eerste moment het niet goed gedaan heeft. Is het “normaal” dat je dat doosje niet krijgt als je hem onder garantie moet laten maken? Iemand ervaringen?
Groet,
Ramon