Een beauty, gefeliciteerd!
Trésor lijn is een ondergewaardeerde wat mij betreft maar vind ze altijd net te hoog geprijst in vergelijk met populaire Omega’s. Nieuw gekocht?
Ik vraag me af waarom die zo ondergewaardeerd zijn. Ja, gloednieuw, spotless out of the box; wel via een grijze dealer. Hoort ook zo met zo’n kleur van wijzerplaat.
Ik zag ‘m live bij Steiner afgelopen weekend x schitterend. Ik doe het voorlopig nog even met deze : …. Ook van Steiner.
Niks bijzonders. Pushpin is denk ik aan vervanging toe. Na de vakantie even langs de verkopende juwelier. En horloge heeft nog garantie ook.
Waarschijnlijk pushpin krom getrokken.
Ergens blijven hangen met de armband ?
Met nieuwe pushpin zou die weer rette strak moeten aansluiten.
Ja dat dacht ik ook al idd. Maar heb horloge voor de vakantie overgenomen. Dus zou best echt gebeurt kunnen zijn. Rij binnenkort eens langs bij de dealer, ook voor de rubber band erbij voor de zomer.
Eigenlijk is het een AT no date omdat de kast echt quasi zelfde lijkt. Een AT stond wel ergens mee op men lijst maar ik hoef niet meteen een datum op men horloge + te shiny. De dial leek me knap maar iets te missen, als ik hem echter in echte foto’s zie heeft hij het echt wel. Ik ben zeer benieuwd deze in het echt te bewonderen. Ik ben enkel niet zeker van de band, te veel polish? en die micro adjustment wat hier ook opzit als comfortafstelling is wel iets ondermaats in deze prijsklasse. Verder vind ik het echt een zeer knappe horloge en aantrekkelijker als de vorige generatie.