Omega Only (Deel 5)

Dat snap ik wel :slight_smile:

22 likes

26 likes

19 likes

21 likes

Ja he, vandaar dat jij hem ook hebt😅 Gaaf hoor! Model uit de jaren 70 toch? Nato band staat hem ook goed😍

Toch nog maar weer een dagje van genieten van deze klatser, is geen straf🤓

15 likes

Hoogste tijd voor een biertje.
Proost, Omega vrienden :beers::sunglasses:

17 likes

Ik had twijfels of mijn wijzertjes wel origineel waren, maar nu zie ik dat jij dezelfde ranke wijzertjes hebt, maar dan is mijn kroontje wel weer anders… En geen goud

10 likes

Een oudje inderdaad maar ik ben 1e eigenaar en heb deze al zo’n 45 jaar in mijn bezit.

3 likes

Wauw, respect! Neem aan altijd netjes z’n onderhoudsbeurten gekregen?

Toendertijd de stalen variant (2011) kon ik ook kopen maar was mijn veelste zwaar en toen kwam de Titanium variant om de hoek en ik was verkocht! Het draagcomfort is echt uitstekend mede door de korte L2L :slightly_smiling_face: Helaas is er maar een korte productie run geweest van de Titanium Ploprof…alleen de Summer Blue is nog leverbaar , is dat niet iets naast je oude ploprof? Dan heb je wel een heel gaaf duo :sunglasses:

1 like

:+1::slightly_smiling_face:

16 likes

Haha, ik hou het bij 1 PloProf. Ik ken die blauwe wel, gaaf ding maar deze krijgt al heel weinig polstijd. Heb er later een Sub bijgekocht die wel heel veel polstijd krijgt. De PloProf blijft te mooi om weg te doen en herinnert mij aan heel veel mooie duiktrips. Laatste beurtje is van een jaar of 5, 6 geleden denk ik. Zal het is opzoeken.

3 likes

Fijne dag!:watch:

14 likes

Is dit een NA, kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat ik de speedy al eerder gezien heb.
Veel plezier ermee in ieder geval!!:watch:

1 like

Hoi Gerard,

Nee, geen NA. Ik heb hem nu een jaar of zes in bezit. Maar ik draag hem helaas veel te weinig. Dat komt omdat het opwinden van dit horloge een ramp is voor mij. Ik kan met mijn dikke vingers niet voldoende grip op de kroon krijgen. Daardoor duurt het heel lang voor hij opgewonden is met als resultaat erg pijnlijke vingers. Jammer want ik vind het een heel mooi horloge.:pensive:

1 like

Seamaster uit 1957!

20 likes

Ik heb zonet een Omega Genéve Dynamic in de kringloopwinkel gevonden! Er zijn duidelijke krassen op het glas en het bandje is niet meer in goede staat. Maar de wijzerplaat zit er nog in prima staat uit.

12 likes

15 likes

Ben ik de enige met een Seamaster Aqua Terra Shades 38mm op het forum? Prachtige wijzerplaat en heerlijk dragende band.

19 likes

Zoals ik er nu over denk ik ook :sweat_smile:

Dat is leuk om te lezen, ik heb geen sub gekocht maar een Deepsea JC, vind dat nog steeds een droom duo.

Dan zou ik het nooit verkopen, bij mij gaat het ook niet de collectie verlaten ben er veelste veel aangehecht en telkens als ik hem om doe voelt het als een warm bad voor mij.

2 likes

16 likes