Vandaag deze omega seamaster. Ander bandje erop, vind orgineel niet al te mooi.
Beste omega liefhebbers,
Ik heb hier een erfstuk van mijn opa. Jammer dat het Quartz is, maar dat was toen in… volgens mij. Het is Een constellation Quartz. Ik vermoed dat deze uit de jaren 90 komt. Klopt dit volgens jullie? En ik wil graag een link voor het bandje aanschaffen. Waar kan ik die vinden, het lukt mij namelijk niet.
Alvast dank voor het meedenken.
Fijne avond
Ik zou een berichtje sturen naar @Horloge24 of @Floris155 . Zij kunnen je wel aan een nieuwe link helpen. Je andere vragen heb ik geen antwoord op helaas.
Dank voor je bericht. Met horloge24 heb ik goede ervaringen. Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb.
Zeker, stuur een PB.
Horloge is waarschijnlijk van voor 1990. Deze uitvoering is volgens mij vanaf 1984 of 1985 uitgebracht
Maar even een crosspost, maar ik kan het toch niet laten afgelopen vrijdag was voor mij de dag. Hij heeft een aantal maanden in de kast liggen wachten en toen mocht hij schitteren op een prachtige zonnige dag!
Geweldig! En wat een mooie gelegenheid om hem voor het eerst te dragen.
Van harte gefeliciteerd
een heel mooi exemplaar
Geweldig !! Van Harte Gefeliciteerd voor jullie !
Poeh wat blijft die baby ploprof van jou toch een prachtig model. Dat was toch een van de zeldzamere varianten toch?
Als Omega deze versie in een modern jasje zou uitbrengen dan zou ik het wel weten.
Het is een van de meest zeldzame modellen. Zou inderdaad leuk zijn als Omega dit opnieuw uitbrengt.