Omega Only (Deel 5)

21 likes

18 likes

22 likes

erg mooi!

Heb je em nog?:grin:

1 like

Hoop dat hij zijn telefoon nog heeft, anders zullen we lang moeten wachten op een antwoord. :wink:

3 likes

Jazeker, zowel mijn horloge als mijn telefoon zijn niet gejat.
Mijn vrouw heb ik echter niet meer gezien… :smiling_face:

2 likes

Heb je al gezocht aan het eind van de Ramblas in het winkelcentrum aan het water?

2 likes

Als je rechterhand ook zo’n vuist is zal het wel goedkomen :smile:

2 likes

Hele middag deze om.
Zwemmen en nu een biertje.
Is genieten he @Syntaxx

14 likes

14 likes

17 likes

14 likes

De ideale combinatie @ROC

Jazeker!! Staat je goed deze klatser :sunglasses:

1 like

15 likes

13 likes

Ik wou nog even de discussie van het collectie topic hier verder zetten. @YY77 als het gaat over de dikte van de Omega uurwerken. Ik kwam een foto tegen op Instagram die aantoont waar het imho misgaat met moderne Omega’s.

De Milano Cortina vs een oude Connie. Het uurwerk is 5.5mm dik vs 5.0mm, de kast 11.4mm vs ongeveer 10.5mm en toch krijg je dit beeld:

De elegantie van dat vintage model zit hem in de dunne kast, dat moet Omega toch minstens even goed kunnen anno 2025?

Ik hoop dat ze ooit nog eens een reissue ervan uitbrengen in de reguliere collectie, eventueel onder de Constellation vlag. En met nog wat tweaks aan de kast richting het vintage model. Dan is dat echt de heilige graal hier denk ik :blush:

4 likes

Eens. Ik denk echter dat ze vooral rekening houden met de moderne wensen van meer dan alleen een paar melancholisten zoals wij en dus ook het aspect van de wrist presence aandacht hebben gegeven. Van mij had het niet gehoeven, maar ik zou dat vanuit commercieel oogpunt wel kunnen begrijpen.

1 like

Kom je nog wel bovenwater met zo’n beuker om je pols?:wink:

2 likes

12 likes