Fijne band van forstner!
Iemand nog andere must have after market bandjes voor de speedy?
Thanks
Vandaag het museum in Biel bezocht.
Zeker een aanrader voor wie er nog niet geweest en in de buurt is. Mijn vrouw, die er helemaal niks om geeft, vond het zelfs de moeite waard.
Daarnaast is het natuurlijk extra leuk als je een horloge die je zelf ook hebt tussen de historische stukken ziet staan.
Ja dat is zeker een mooie, mag ik vragen wat die heeft gekost incl import etc?
170 à 180 euro.
Ik heb hem overigens niet nieuw gekocht, maar hier op het forum.
Ik snap dat je niet kon kiezen!
Goedenavond iedereen!
Ik heb gisteren bij een kringloop vlakbij een kast gevonden (zie foto). Het was een soort grabbelbak waar niemand naar omkeek.
Ik ga er vanuit dat ie nep is, maar ik dacht voor 2 euro neem ik hem wel mee.
Kan iemand wellicht bevestigen of dit echt/nep is?
Hoor graag van jullie:)
Fijne avond
Nep, de kroon die niet beschermd wordt terwijl de pushers wel beschermd worden is raar.
Dat vond mijn vrouw ook. Moest je ook eerst nog min of meer verplicht door het swatch gedeelte?
Top, thankssss!!
Klopt! In de lift hadden ze ook bewust de knop voor de eerste verdieping “ uitgeschakeld “ (Omega museum) zodat je verplicht eerst naar de tweede verdieping via het Swatch museum moet.
Omdat we er toch waren die ook maar meegepakt. Daar wordt het wel duidelijk dat Swatch elk thema of collab mogelijkheid aanpakt om een nieuw horloge of een hele lijn te maken. Bedrijfsmatig erg knap hoe succesvol ze er mee zijn.
Vanuit het museum snap ik de “verplichte” routing uiteraard. Het meeste publiek zal verwacht ik anders Swatch skippen.