Omega Only (Deel 5)

Juni duurt voor jou 1 dag langer zo te zien. :see_no_evil:

1 like

Vandaag voor het eerst in het echt gezien. Bij mijn collega op de pols, die kan dat hebben :sweat_smile::joy:

.

Serieus een mooie dial en kleuren combi. :clap:

21 likes

Kom jij aan met je dames Tudor :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Is een grapje hè :sweat_smile:

1 like

:joy::joy::sweat_smile:

Ik vind dit dus serieus echt een heel gaaf horloge! Ik heb zelf geen kleine polsen maar ben ook geen Shaquille O’Neal. Voor mij te groot dus.
Als Omega zoiets eens in een iets kleinere en wat dunnere variant zou uitbrengen zou ik hem zeker graag willen.

1 like

Kleuren combo en plaat is inderdaad echt heel mooi.

En een brede pols en postuur is wel gewenst helaas :rofl:

8 likes

De Mount Everest is er niets bij.
Wat een kanjer. :+1:
Een dijk van een Omega.

1 like

WTF :dizzy_face:

Als ze de mechanische uurwerken echt niet dunner kunnen maken dan graag uitbrengen in een quartz versie met zeker 50% minder volume (lees dikte)

2 likes

Volgens mij is deze kast niet zo dik vanwege het uurwerk. Meer omdat die heeeeeeeel diep onder water blijft werken :joy:

1 like

Waar geen mens het au naturel overleefd.

Ik snap deze wedloop niet. Had het er laatst met een collega over, een hobby duiker met een gematigde belangstelling voor horloges. Toen ik hem vertelde over de diverse diepte ratings stond ie mij echt aan te kijken of ik gek was geworden. En dat was nog maar bij 200 meter :joy:

Bij mij was diepterating van horloges een deel van de duiktheorie.

200m werd aangeraden bij ondiepe duiken (tot 40m)

Bij Omega kan die gewoon tot 200m diep.

Het zal. Maar de meeste duikers komen toch niet heel veel dieper. Lijkt me ook geen zak aan want het wordt veel te donker.

Altijd mooi vakantie. Ik was weer even afgeleid voor belangrijke zaken.

15 likes

26 likes

12 likes

Beide mooi, constellation band geschikt voor 18,5 cm omtrek pols?

14 likes

40 likes

5 likes