Omega Only (Deel 5)

:green_heart:

19 likes

Morguh

32 likes

Erg mooi die gouden Speedmaster! En ook een compliment voor de witte schoenen.

1 like

Keer wat anders dan roze.

1 like

10 likes

17 likes

28 likes

Daar is hij dan;
Nieuwe speedmaster FOIS met 3861 caliber en dot over ninety.

https://www.omegawatches.com/watches/speedmaster/heritage-models/anniversary-series/first-omega-in-space/product

4 likes

Ook prachtig! Bevalt hij goed op de stalen band? Heb hem alleen op rubberen banden maar mis het voor mijn gevoel niet :grimacing:

1 like

Ik vind de stalen band heel erg mooi. Uniek en geeft karakter. De rubberen band is comfortabel em prima afgewerkt. Meestal draag ik deze op staal.

1 like

Tof!

Niet tof genoeg om deze in te ruilen. (Gelukkig :wink:)

Ik las ergens anders dat hij 37,5 mm zou zijn. Dat zou het nóg toffer maken! Maar lijkt toch niet zo te zijn…

10 likes

Dat is zeker niet zo nee.

2 likes

Grappig, moet het ook maar eens proberen dan denk ik :grimacing: Komt ook omdat ik in dezelfde week een Tudor op stalen band heb gekocht en dus op die manier mooi afwissel qua banden/horloge. Maar vind de rubberen band echt top qua draagcomfort :ok_hand:t2:

1 like

19 likes

Ochtendzon :sunny:

33 likes

Ik heb mijn Speedy gisteren opgestuurd voor een full service. Best even slikken.

10 likes

Yep, net zoals met restaurants > hoe meer sterren, hoe duurder het is. :see_no_evil: :face_with_peeking_eye:

Benieuwd of je pushers en kroon in een zakje terugkrijgt?

1 like

Nee, die zijn geloof ik op inruilbasis. De wijzers dacht ik wel.

1 like

Begrijpelijk wel voor die 200 euro, bij mijn TH was het optioneel vervangen voor 970 euro bovenop de complete service.

1 like

17 likes