Ouch. Wordt jouw Speedy wel nóg mooier. Kan bijna niet trouwens…
Ja, ach. Hoort er ook een beetje bij.
Het gaat me er vooral om dat hij weer wat soepeler opwindt en hij waterdicht is, zodat ik hem ook wat zorgelozer kan dragen.
Ik heb nu geen idee van de servicehistorie en dat was laatst best ongemakkelijk toen ik met korte mouwen op de fiets werd verrast door een wolkbreuk.
Welke speedy heb je ingestuurd,?
Nie vragen nie.
Voor je het weet plaatst Wouter weer een foto
Goud !
Vervangen onderdelen horen gewoon retour te komen. Schitterend horloge
Vast, maar dit tarief was op basis van inruil van de kroon en pushers.
En ik had er toch geen plannen meer mee.
Dit is vreemd omdat je extra betaald voor edelmetaal. Normaal is het 950€ edelmetaal is 1150€ any how , schitterend horloge
Ik heb het ook niet bedacht.
De kroon en pushers los schijnen ook al bijna 800 piek te kosten.
Absurd duur natuurlijk, maar dan kan het dus hard gaan.
Hoe bevalt dit horloge je tot nu toe?
Even los van dat het geen Rolex is.
( Dat is voor mij de grootste verandering)
Hij draagt erg comfortabel.
Vol goud weegt natuurlijk wat meer. Als ik hem vergelijk met bijv de witgouden sub dan draagt deze veel comfortabeler.
Hij is wat meer topzwaar. Bandje is erg comfy / relatief licht. Nu is elke pols verschillend. Maar hij valt erg makkelijk om die van mij.
Horloge zelf is irl veel fraaier dan op de foto. Mooie vintage uitstraling. Maar dan fris en nieuw.
Matzwarte wijzerplaat icm het rose goud is
De aluminium inlay is ook een heerlijkheid tov het ceramische bij Rolex. Je ziet er geen vette vingers op en oogt altijd fris.
Dat geld ook voor de band. Gezien alles gematteerd is oogt het altijd fris en fruitig.
Vanaf het eerste moment gelijk goede klik.
Speedmaster is als model natuurlijk al een iconisch design. Voor mij een keer wat nieuws. En het bevalt goed.
Geen spijt. En tot op heden geen heimwee naar Rolex.
En misschien een groot verschil met horloges die je hebt gehad is dat het een handwinder is of niet? Daar al een beetje aan gewend of heb je al eens gehad dat die stil stond?
Prima review, zou je iets mee moeten doen. Goede aankoop hoor, maar dat had ik al eens gezegd geloof ik. Prettige zondag nog.