Omega Only (Deel 5)

25 likes

29 likes

Mooie variatie…

21 likes

Afgelopen woensdag deze nieuwe PloProf om de pols gehad bij Martens in Maastricht…

Leuk om in het echt te zien. Maar in deze kleurstelling is het hem toch niet wat mij betreft! Slecht afleesbaar en de band is ook stug! Een echte Isofrane is prettiger.

17 likes

Hebben ze bij Martens werkelijk één banddeel verkeerd op het horloge gemonteerd :sweat_smile:?

9 likes

:joy:

Dat zou niet mogen voor deze prijs. Tijd dat ze een zwarte variant uitbrengen met de oranje wijzer, zoals het hoort te zijn bij een Ploprof. Met degelijke rubber band als het even kan :wink:

4 likes

Yup :joy:

2 likes

100% mee eens! Precies wat ik die beste mevrouw vertelde :sunglasses:

1 like

De enige echte “Replica” Speedy :wink:

16 likes

13 likes

De moeite waard…

7 likes

Zelfde kleurstelling als de SM 300 Summer blue? Ik werdt gek van dat ding om mijn pols, schitterde en glinsterende mij veelste veel🤷‍♂️

Dat vondt ik ook van de SM 300 Summer blue, dan weet ik iig dat ik niet voor de huidige nieuwe Ploprof hoef te gaan😅

Voor €15,800…mag je dat niet verwachten. @MannetjeMar kon je hem niet mee krijgen voor 20% korting omdat de band verkeerd was gemonteerd :face_with_peeking_eye:

@illewoare Ik kreeg een melding👇

:heart:

16 likes

Heerlijk! En titanium, nog beter! Ooit komt er hier eentje :blush:

1 like

Ja echt heerlijk🥰

Titanium is idd beter als staal. Snap nog steeds niet waarom ze van Titanium zijn afgestapt en weer zijn begonnen met staal…:man_shrugging: maar goed Titanium is uit de collectie en heb een vermoeden dat het ook niet meer terug komt. Kosten waren toendertijd in 2015 al prijzig om uit zon blok Titanium zo’ n kast te snijden. Daarin tegen blijven ze nu vermoedelijke bij het O-Steel maar waren wat problemen ivm de productie maar dat heeft Omega nu onder controle hoorde ik laatst vandaar dat de nieuwe Ploprof Summer Blue bij de meeste juweliers huizen wel liggen.

Ben benieuwd of ze de dail nog gaan veranderen we shall see. Geen Summer Blue voor mij😅

Weet je al wat je wilt? Titanium of staal?:thinking:

1 like

De nieuwe kastgrootte in titanium. Maar zoals je al zei…

Dit dus. Het past nochtans zo goed bij het concept van de PloProf. Ik ben er nog niet aan uit welke ik zou kiezen. De prijs zou de doorslag geven denk ik :wink:

1 like

Daar geloof ik idd niet in…

Eens. Het gewicht van de stalen is dag en nacht verschil met Titanium.

Begrijpelijk! Toekomst zal het uitwijzen😃

1 like

Nee die is weer net een tikje anders :pinching_hand:

1 like

Ploprof is vermoedelijke iets donkerder🤏

1 like

Die van jou is het mooist :heart_eyes:

1 like

Thnx maatje🫶

1 like