Omega Only (Deel 5)

Was het vandaag maar zo mooi weer hier als toen hé?

1 like

Ik heb me er nog niet in verdiept maar enig idee of er een taper zit op die milanese band?

Ja, 20/18mm.

17 likes

14 likes

28 likes

14 likes

13 likes

21 likes

14 likes

11 likes

15 likes

Een schaamteloze crosspost van ‘seamaster only’ :person_shrugging::

Heb deze week 2 seamasters bij me, de ‘gewone’ en de 60th anniversary bond editie.

Eens snel paar verschillen op foto gezet :blush:

De band van de bond is mesh, draagt zeer leuk maar door de dubbele vouw onderaan je pols voelt deze na een tijdje wel oncomfortabel. Door het niet aansluiten aan de kast lijkt het horloge wel kleiner dan de gewone, ookal is het dezelfde kast.

De bond heeft een meer domed glas, staat wel mooi en geeft meer een vintage gevoel mede door terug golven op de plaat te hebben zoals vroegere modellen. Dat de bond een no-date is vind ik dan weer een mooi pluspunt. Dit mocht van mij op de gewone ook weg :grin:

De achterkant van de bond siert natuurlijk BOND :sunglasses:
Deze beweegt zich zoals op het grote scherm en is wel een leuke gimmick. In praktijk wel nooit zichtbaar als je deze draagt…

Leuke 60th anniversary maar mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar de (mijn) gewone :smiling_face_with_three_hearts:

Ah, last but not least…
Iets wat ik eerst niet doorhad tot ik de horloges in de doos plaatste na de shoot… De lume!
Totaal verschillend :grin:

Wel eens leuk ze dichtbij te zien. 2 dezelfde maar totaal verschillend.

32 likes

Mooi hoor bedankt voor het delen!

Inmiddels is er ook een zwarte versie die wel heel veel lijkt op de 60th anniversary, wie weet komt er ook nog een blauwe ‘gewone’.

1 like

Ik hoor in de wandelgangen wel geruchten over een groene en witte.

3 likes

15 likes

:flashlight::flashlight:

19 likes

Witte truien banger

23 likes

19 likes

Is de kleur blauw nou ook nét anders of lijkt dat maar zo?

1 like