Omega Only (Deel 6)

Band is zeker fraai. En als je toch al de originele strap hebt dan weet il ook niet wat je moet doen🤷‍♂️

Uitloggen en/of mijzelf de toegang ontzeggen tot het verkoopgedeelte en sites van ‘de huisdealers’. :joy:
Maar of ik daar rustig van ga worden … :sunglasses:

1 like

Ongeveer 80 jaar leeftijdsverschil.

14 likes

Tof zakhorloge! Vind ik ook altijd wel leuk, zou alleen niet weten wanneer ik een zakhorloge zou moeten dragen. Dus dat zou meer ‘voor de heb’ zijn. Heb ik ook met stopwatches. Tja.

Lekkere blauwe lume trouwens!
Lijkt wel nachtlampje, die Railmaster. Dat doet Omega sowieso wel goed, mijn Seamaster schijnt de hele dacht door en heeft maar weinig nodig om ‘op te lichten’. :bulb:

1 like

Zeker!
Maar begrijp ergens wel dat je een

wil.
Maakt 't nog wat diverser, nog wat meer verschillend.

image

:wink:

Merk dat ik de laatste dagen gewoon steeds moet denken aan deze. :heart_eyes:

Slaat nergens op. Ik draag nooit dressers en ik vind de prijs echt veel te hoog. Maar ik vind 'm gewoon erg aantrekkelijk… :blush:

11 likes

Haha, is hier ook meer voor de heb. Vorig jaar deze twee maal aan de ketting gedragen en één keer zonder, toen ging het even mis. :blush:

1 like

Mist deze nou de secondewijzer?

Volgens Omega niet, maar daar denken veel mensen anders over.

Fijne paasdagen!!:watch:

8 likes

Het lukt me niet! :see_no_evil:

… en gevonden! :sunglasses:

Hoop ik. Ik ga komende week een frisse blauwe bekijken en als het oké is, neem ik hem gelijk mee. Zoals altijd is de voorpret leuk! Misschien is dat wel de reden waarom het mij niet lukt om even normaal te gaan doen. Nou ja, #YOLO. :wink:

Voor nu nog even deze.

11 likes

Wissel van

naar

11 likes

Van de week mijn Omega Sailing bracelet opgehaald. Het ding stemt me vrolijk :partying_face:

10 likes

In het kader van de voorpret even naar wat oude foto’s aan het kijken.
Lekker fris, zo’n blauwe!

Begrijpelijk! Kleurrijk en mooi afgewerkt.
Prachtige foto’s ook, as usual. :sunglasses:

11 likes

Stimmt, aldus zijn grootvader!

9 likes

Ook een toffe uitvoering!
Been there, done that … wel ook in 't zwart. :wink:

De pen is er nog. :sunglasses:

8 likes

Hardleers :sweat_smile:

1 like

Eveneens kon ik deze week de OEM nato’s ophalen. Dat voor op mijn Snoopy want dat originele bandje is echt zo hard als een raket zal ik maar zeggen :rofl:

Voor nu heb ik hem op de witte gedaan. Maar de blauwe vindt ik, denk ik, toch mooier. De witte lijkt ook iets dikker en stugger waardoor het wat voller draagt.

En de achterzijde is wel echt leuk gemaakt!

24 likes

Het enige en grootste punt van kritiek voor mij wat betreft de Snoopy 50th. Voor dat geld had ik wel een betere band verwacht.

De nato’s staan goed echt nice :star_struck:

1 like

17 likes

Het merendeel is Omega op deze foto :upside_down_face:

16 likes