Hey, je hebt er een gevonden! Gefeliciteerd, alvast!
En nu? De zwarte eruit? Of kun je die inruilen?
Ja, jij was nogal van de horlogemerkgoodies, toch?
Ziet er goed uit!
Voor mij gaver dan de huidige generatie SMP deze SMPc!
Thanks! De zwarte gaat uiteraard het pand verlaten, anders zit ik straks met drie horloges en als gezegd ik twijfel al bij twee. De Tudor Harrods is voorlopig wel echt een blijvertje, dus de blauwe Seamaster komt erbij.
Zo kan ik 's ochtends lekker twijfelen “welke pak ik vandaag?”. Zucht.
![]()
Zeker!
Ik heb van Omega ook nog wel een paar dingetjes liggen (pennen, doekjes, servicedoosjes, een lanyard etc.), waar ik uiteraard helemaal niks mee doe maar het is leuk voor de heb. Ik ben soms nog zo stom dat ik er geld voor uitgeef, de pen is bijvoorbeeld gekocht. Nog nooit gebruikt … ![]()
![]()
Kan ik me voorstellen, is door zijn afmeting ook wat draagbaarder en de plaat is door het ontbreken van de golfjes (die ik juist leuk vind) rustiger. Alleen de AR was erg kwetsbaar meen ik me te herinneren?! Ik heb die overigens ook met plezier gedragen: Klik.
Ja, en leuk voor foto’s!
Staat vaak wel geinig, vind ik. Hoewel ik zelf eigenlijk niet heel erg goed in de spullen zit. Je zou toch denken dat ik wel wat TAG Heuerspullen heb. Misschien moet ik daar eens naar gaan kijken.
Sowieso binnenkort, met een andere fan van het merk, naar de TH boutique. 'ns kijken of ik daar wat leuke dingetjes kan bietsen. ![]()
En 'n switch naar de SMP300 chrono. Heb ik eigenlijk nog veel te weinig van genoten.![]()
Fijne paasdagen, iedereen!
![]()
Jaja, ik weet het! Had net twee weken geleden een zwarte Seamaster Diver 300M gekocht. Die vond ik toch een beetje ‘saai’, dus nu de fifty shades of blue om de pols. Lekker hoor! ![]()
Nu op rubber is die helemaal top😉