Alleen een beetje kleur zou toch wel lekker zijn, dus is de zoektocht naar ‘mijn ouwe blauwe’ begonnen. Geen haast want ondertussen is dit toch wel het grote genieten. Deze Seamaster draagt ontzettend fijn en ik begin te leren hoe je met meerdere horloges moet afwisselen: Zonder erbij na te denken want als bij mij de twijfel eenmaal toeslaat, oh oh … dan ben ik 's ochtends helemaal van slag.
Tof zakhorloge! Vind ik ook altijd wel leuk, zou alleen niet weten wanneer ik een zakhorloge zou moeten dragen. Dus dat zou meer ‘voor de heb’ zijn. Heb ik ook met stopwatches. Tja.
Lekkere blauwe lume trouwens!
Lijkt wel nachtlampje, die Railmaster. Dat doet Omega sowieso wel goed, mijn Seamaster schijnt de hele dacht door en heeft maar weinig nodig om ‘op te lichten’.
Hoop ik. Ik ga komende week een frisse blauwe bekijken en als het oké is, neem ik hem gelijk mee. Zoals altijd is de voorpret leuk! Misschien is dat wel de reden waarom het mij niet lukt om even normaal te gaan doen. Nou ja, #YOLO.
Eveneens kon ik deze week de OEM nato’s ophalen. Dat voor op mijn Snoopy want dat originele bandje is echt zo hard als een raket zal ik maar zeggen
Voor nu heb ik hem op de witte gedaan. Maar de blauwe vindt ik, denk ik, toch mooier. De witte lijkt ook iets dikker en stugger waardoor het wat voller draagt.