Omega DeVille Automatic Date 14 karaat goud massief 34,4 mm Calibre 565, 24 jewels jaar 1972 Internationale Collectie
Nieuwe aankoop.
Opgepikt op de Rikketik.
Komt nog een keer een verhaaltje over.
Nog niet gezien hier op het forum, de Omega Museum Cosmic 1951
In het wit wel hier:
En er is een leuk stuk geschreven mocht je die nog niet gezien hebben:
Had ik inderdaad al helezen, maar bedankt voor de tip.
Misschien moet ik toch ook weer eens gaan😍
op deze foto lijken de indices en wijzers wel goud!.. Maar die uitvoering bestaat toch niet? Zou wel een leuk idee zijn, Omega!
Gisteren toen ik mijn nieuwe Tudor opgehaald heb kon ik de nieuwe Omega sailing armband niet laten liggen. Mesh…
Heel gaaf!
Gaaf, is die soepel? Ik heb een leren gehad die was heel soepel. Ik heb een rubberen die is vrij stug en een nylon die is lekker zacht.
Hij is vergelijkbaar met de nylon qua stugheid. De nylon kan uiteraard alle kanten op flexen zo los in de hand. De mesh niet… die kan slechts 1 kant, op 1 manier het cirkeltje maken. Aan de binnenkant krult hij naar binnen. Ik zal zo nog ff een foto maken. Dan zie je het wat beter.
Dank je wel en gefeliciteerd hier mee. Zolang hij maar lekker soepel is dan draagt het goed, anders wordt het zo’n handboei. Sjiel gaat binnekort eens kijken in de boutique. Ik vind het ook wel lekker dat wanneer je je arm gewoon op tafel legt dat hij dan een beetje uit-plat. Of wanneer je de sluiting aan de bovenkant arm hebt of aan de zijkant bij de pink dat het gewoon lekker zacht zit. Mooi man!
Ik heb er eentje gehad waar mee ik de hele tijd zat te spelen met het sluitinkje. Dat haakje open dicht open dicht. Op den duur is toen het veertje gebroken/ lam geworden en dit kon niet worden vervangen bij Omega. Die leren was toen in die kleur niet meer te krijgen dus toen kreeg ik een rubberen, maar dat is altijd een stug ding gebleven.