Omega Only (Deel 6)

10 likes

13 likes

Is omega een beetje de weg kwijt?

58k…

43k…

Ik begrijp dit niet meer.

8 likes

14 likes

10 likes

Vraag. Het : Omega 3304 Chronometer Chronograph uurwerk.
Is dat lastig/minder/ qua uurwerk.
Ik.lees dat de reduced wat gedoe heeft qua uurwerk, kostbaar ook om te fixen.

Heb een mooie omega voor mijn zoon gezien met dit uurwerk. Alleen…is dit dan het “probleem” uurwerk?
Zo ja is het niet het ideale cadeau, beter een werkpaard voor als cadeau horloge…

Dank

1 like

Fijne avond Omega liefhebbers! :beers:

17 likes

Bizarre prijzen

1 like

Deze is list ook vergelijkbaar.

.
.

Verder houdt de vergelijking dan ook wel een beetje op. :see_no_evil::wink:

En je hebt zo ook in heel en Rose goud :sweat_smile:

5 likes

Ja voor dat geld zeker die Patek.

Of, ook in witgoud, deze ALS Moonphase: Echt van een heel ander kaliber. En dunner ondanks de big date en de moonphase.

10 likes

Omega heeft de goudprijzen van de komende 5 jaar vast verwerkt in de prijs… In staal is die Observatory 10k, wat dan weer een stuk netter is.

3 likes

Las zojuist een bericht dat de prijs van de Ingenieurs ineens niet zo vreemd meer zijn… 10,5 k zonder secondewijzer en zonder stalen band… Pfff ik vind het nogal persoonlijk voor staal… :blush:

3 likes

Een koopje is het niet, maar ook weer zo misplaatst als de prijzen van de gouden versies.

1 like

Ja, en ja, knettergek.

13 likes

Tussen al dat knotsgekke €40k plus horlogegeweld - waar dus ook gewoon een markt voor is - door even wat plaatjes van een aantal van mijn vorige aanwinsten, die indertijd overigens ook een stuk goedkoper waren dan ze nu zijn … :sunglasses:

@Lior, dik ding :star_struck: … letterlijk volgens mij of valt het mee?

15 likes

13 likes

Precies wat ik dacht. Of liever een 18k vintage constellation voor de helft.

2 likes

Waar het omgaat is natuurlijk dat ook de stalen te duur is. En natuurlijk net als de gouden versie zullen ze grijs een stuk voordeliger zijn.

Maar goed. Absurd blijft het natuurlijk wel.

1 like