Omega Only (Deel 6)

11 likes

Vanmorgen op de koffie bij Jaap en (dus) een NA. :blush: :coffee: :partying_face:

Oh en nog even een tip. Voor een nette, goede

zou ik echt even bij B&O Watches gaan kijken.

10 likes

10 likes

Heerlijk horloge. Ligt lekker plat op de pols. Het wordt wel steeds lastiger om een net exemplaar te krijgen. Mooie is dat die in drie (mannen) maten te verkrijgen zijn. Ook heb je 'm in Quartz en automaat. Ik heb de grootste quartz variant gehad. Was net iets te groot voor mijn pols. Ook weer weg gedaan na een tijdje. Ik zou rustig eens kijken welke maat en kaliber je zou willen. Vaak is de lume uitgelopen. Als je re-lumen niet erg vindt, is dat altijd een optie. Jouw geposte exemplaar lijkt behoorlijk gepolijst/gebrusht. Afhankelijk van de leeftijd heb je ook verschillende claspen op de bracelet meen ik mij te herinneren. Ook heb je nog een bicolor variant.

Edit: Omega Seamaster 200m Pre-Bond - Chronopedia

8 likes

Wauw! Mooi exemplaar heb je!

15 likes

Na lang wikken en wegen mocht deze pracht mee op zakenreis naar Parijs, geen spijt van!

8 likes

Bollend saffier en keramische bezel insert…

7 likes

Ploprofje 600 op isofrane

11 likes

14 likes

Na jarenlange afwezigheid meld ik mij weer met een Omega.

Deze keer weer een Seamaster, zwart van kleur. Ik heb dezelfde eerder in blauw gehad en die is me toen zéér goed bevallen. Voor mijn doen heb ik die ook best lang gehad … :sunglasses:

Toffe verschijning! :star_struck:

31 likes

Van harte Sjef :smiley: Blijft gewoon een eye-catching model :sunglasses:

Overigens Sjef als in moderator :rofl:

2 likes

Wel hè. Ik heb ooit geroepen, dat deze SMP300 (toen ik nog de blauwe had) samen met de Moonwatch Hesalite voor mij het ideale duo is. Soort van eindspel. :wink:

Minion_judge

3 likes

:joy::joy::joy: Ik schiet in de lach jonguh :joy::joy::joy:

Dat denken, hopen we hier op HF… maar na even weten we allemaal wel beter. Gaat nie gebeuren nie :face_holding_back_tears:

2 likes

Hey! Lekker, man! :+1: Gefeliciteerd! :partying_face: Toevallig ook deze week mijn oude SMP300 chrono omgeruild voor een moderne(re). Toch wel heel leuk! :blush:

Maareh,

You Know That Right GIFs - Find & Share on GIPHY

There’s no such thing. :wink:

3 likes

Zonder foto’s is het niet waar ouwe, dat weet je toch. :wink:

2 likes

O.k., o.k. Als je zo gaat beginnen…:wink:

9 likes

Proficiat Remco :partying_face: :partying_face:

Die Seamasters blijven mooie horloges.
Mijn huidige SMP300’s.

16 likes

Haha, waarom één als je er ook drie kan hebben… :thinking::joy:
Mooi trio!

Ik heb inmiddels ook een originele rubberen band incoming. Dat vond ik toch ook wel een lekkere combi. Althans, wat ik me ervan kan herinneren. Op de blauwe stond het tof!

9 likes

Thx, met elk een eigen gezicht :slightly_smiling_face:

Die foto’s van jouw blauwe hebben bij mij toen het vuurtje aangewakkerd :fire:

1 like