Op het werk spotte ik een collega op een andere afdeling met een Seamaster om. Toch even terug gelopen om hem te complimenteren. Al gauw raakte we aan de praat.
Uiteindelijk durfde ik de brutale vraag te stellen en vroeg of ik hem even mocht passen. Een Seamaster heb ik altijd erg mooi gevonden, maar nog nooit gepast. Vandaag dus wel en ben toch wel goed overtuigd. Wat een prachtding! Dit was dan de blauwe, maar ik denk dat ik voor monochrome ga.
Dat is de zwarte toch, zo naast je Speedy geeft de blauwe meer diversiteit imho.
Dit is de blauwe. De James Bond versie. De blauwe geeft inderdaad meer kleur in het geheel, maar ik heb ook nog een blauwe Legend Diver. Vandaar de keuze van de monochrome versie ![]()
Daar refereerde ik naar met de vraag of dat je de zwarte bedoelde toen je het over de monochrome had.
Nog niet irl gezien, de afgelopen maanden wel wat foto’s en filmpjes en ik vind het een mooi horloge. Alles is in evenwicht en een zeer mooie band.
38mm?
Ah sorry. Een beetje onzorgvuldig gelezen. Komt door alle gebroken nachten, dan ben ik ‘s avonds totaal niet helder meer ![]()
Maar het is inderdaad de zwarte ![]()
Erg mooi. Hoe bevalt deze PO?
I.r.l. is de blauwe wel mooier dan de zwarte vindk.
Na de NTTD natuurlijk, die steekt er boven uit.
Ja klopt, het is de AT Shades in 38mm.
Twijfelde (te) lang over de maat vanwege mijn 19cm pols, maar het pakt goed uit ![]()
Heel goed, sinds de aankoop draag ik hem iedere dag . Ik begin altijd met een ander horloge maar tegen de middag toch een wissel naar de PO.
Wow! Waar is dit?
In Alkmaar, herken ik interesse? ![]()
Ik dacht het zakmes gaat wel heel goed met mijn Omega. ze hebben nog een aantal andere omega horloges. 2x speedmaster, een de ville en een Omega automatic… ref: geen idee