Omega ontvreemd op de Rikketik?

De opmerking waar ik op reageer is walgelijker dan de foto, Peter. Waarom is zijn opmerking niet gevlagd? Ik liet alleen zien dat hij met zijn opmerking op gelijk niveau staat als die IS idioten.

Edit: maar waar, dit is een horlogeforum. Ik had een wat minder confronterende foto moeten kiezen misschien. Ik wordt zo pissig als iemand zo iets doms zegt.

1 like

OK - je snapt 't niet. Dan houdt 't op. Trusten straks.

Ook edit - OK, je snapt 't een beetje.

Misschien verzacht mijn edit jouw oordeel?we zijn elkaar steeds te vlug afšŸ˜€

Yep.

Klopt. :wink:

Waarom niet? Ik vind de oproep storender dan het argument ertegen. Het is vreemd dat de post van @Marijn gevlagd is terwijl de oorspronkelijke uitspraak van @rien66 blijkbaar OK is.

De foto is gewoon PG-13: Er is geen bloed, er wordt niets gehakt… Het is niet alsof hij een scene uit The Untouchables, Highlander of de 1 Mei viering in Parijs postte. :slight_smile:

Maar wat die Omega betreft… Lullig inderdaad, dat die beurs door dit soort bedoeningen verpest wordt. Daar zijn we het geloof ik allemaal over eens. Dat schept weer een band. :sunny:

1 like

Wat een onzin

Dat is het ook, jullie hebben allemaal volkomen gelijk.
Mijn excuus voor het handje.
Na twee inbraken en 20 horloge’s weg,en een schade van 10.000 euro, was dat mijn eerste wens voor de dader(s).
Als ze al gepakt worden krijgen ze een taakstrafje van 20 uur.

Dit topic is tijdelijk gesloten vanwege een groot aantal vlaggen vanuit de gebruikersgroep