Omega ontvreemd op de Rikketik?

Wat zie ik nou op marktplaats???
Vandaag ontvreemd op de rikketik beurs in Houten! Speedmaster 35395000 uit 2008, serialnr 90050076.
Beloning voor tip of vinder!

Dus mocht iemand iets hiervan gezien hebben neem contact met degene van de adv; op marktplaats.

https://link.marktplaats.nl/m1161281246

1 like

Wat een lijers weer…

Holy shit … niet normaal

Wat een gajes zeg, tegenwoordig moet alles aan de ketting.

Hufters, hopelijk wordt hij door deelakties onverkoopbaar gemaakt.

Tuig is het!

Trieste bedoeling

:thinking:

1 like

Bedoeling=Malafide intentie (in dit geval)
Wel een K streek overigens

1 like
4 likes

Daar is maar een oplossing voor ,bij betrapping, het handje eraf.

Lekker hard forum zeg…

Maar iedergeval hoop ik dat ze hem terug brengen met een mega bos bloemen, en een huilende dief die zich zo rot schaamt dat hij van af nu zijn leven in zet om de wereld een leukere plek te maken.

:cry:

6 likes
1 like

Ja tuurlijk, maar handen afhakken is zo definitief. En moeten ze later een uitkering om dat ze niet kunnen werken :scream:

1 like

Dit kan echt niet Marijn.

@PeterLC

Volgens mij keurt Marijn het juist af, net als ik overigens. Het is iemand anders die deze oplossing aandraagt, een reactie eerder.

Grt. Marco

Nee. De foto is van Marijn.

De foto is idd. van Marijn en is absoluut forumonwaardig en onnodig. Blijft staan dat hij het ook afkeurt en iemand anders het idee oppert.

I rest my case…

Grt. Marco

2 likes

Grappig dat als je iemand confronteert met wat hij eigenlijk zegt, dat wordt weggevlagd. Jammer, ik kom nog uit een tijd dat we nadachten voor we iets zeiden.

Ik vind de opmerking van handafhakken heel wat erger dan de foto. Sowieso is stupiditeit erg vervelend.

7 likes

Je kunt ook nadenken voordat je zo’n foto plaatst Marijn. En dat heb je heel doelbewust gedaan. Dat was nergens voor nodig - je kunt ook, nadat iemand een foto van een BBQ heeft geplaatst terwijl hij een Rolex draagt, een foto uit dat Belgische abbatoir plaatsen. Die moet je ook even online opzoeken, downloaden, plaatsen, en posten.

Is ook nergens voor nodig. Valt me erg van je tegen, ik waardeer je posts meestal.

O ja - stuur zo’n die foto in het vervolg per PB, als je de aandrang hebt. Laat ons er buiten.