Wat zie ik nou op marktplaats???
Vandaag ontvreemd op de rikketik beurs in Houten! Speedmaster 35395000 uit 2008, serialnr 90050076.
Beloning voor tip of vinder!
Dus mocht iemand iets hiervan gezien hebben neem contact met degene van de adv; op marktplaats.
Maar iedergeval hoop ik dat ze hem terug brengen met een mega bos bloemen, en een huilende dief die zich zo rot schaamt dat hij van af nu zijn leven in zet om de wereld een leukere plek te maken.
Grappig dat als je iemand confronteert met wat hij eigenlijk zegt, dat wordt weggevlagd. Jammer, ik kom nog uit een tijd dat we nadachten voor we iets zeiden.
Ik vind de opmerking van handafhakken heel wat erger dan de foto. Sowieso is stupiditeit erg vervelend.
Je kunt ook nadenken voordat je zo’n foto plaatst Marijn. En dat heb je heel doelbewust gedaan. Dat was nergens voor nodig - je kunt ook, nadat iemand een foto van een BBQ heeft geplaatst terwijl hij een Rolex draagt, een foto uit dat Belgische abbatoir plaatsen. Die moet je ook even online opzoeken, downloaden, plaatsen, en posten.
Is ook nergens voor nodig. Valt me erg van je tegen, ik waardeer je posts meestal.
O ja - stuur zo’n die foto in het vervolg per PB, als je de aandrang hebt. Laat ons er buiten.