Omega opent nieuwe fabriek in Biel

Omega Opens New High-Tech Factory in Biel and Prepares for the Future

.

Versplinterde afdelinkjes e.d. weer onder een dak.

.

-> Artikel

10 likes

Doordat nu alles onder één dak te vinden is zal de service beurt van een horloge wel goedkoper worden :thinking:

Vond de laatste keer dat ik ruim €800 moest aftikken voor service toch wat te veel.

6 likes

:astonished:… Dat is toch niet leuk meer ten op zich van de marktwaarde van het horloge :cold_sweat:

1 like

De Biel hoog. :joy:

Mika

12 likes

:joy:

Mag wat kosten!

Tuurlijk niet. De verbouwkosten moeten immers ook betaald worden… :slight_smile:

Ligt eraan. Ook minder transportkosten :stuck_out_tongue: en tijd kwijt tussen gebouwen :wink:

Voor welk model van Omega was dat?

Seamaster 145.029

Hmmm dat is toch het 861 uurwerk? Die is toch niet zo ingewikkeld om te servicen? Moet ik mijn voornemen om een wat oudere Speedmaster te kopen toch nog eens heroverwegen.

1 like

Tuurlijk, alles om jou te helpen om minder geld bij ze uit te geven :wink:

Die aannemer die dit project uitvoert, zal vast niet ge-offreerd hebben op Omega-service-prijsniveau. Dan zou het nooit aan hem zijn gegund.
:chart_with_upwards_trend:

Alles mooi en aardig maar deze investering zal worden doorberekend
aan de consument.
Trek alvast maar de portemonnee voor de nieuwe Omega’s.

Exactly. Kijk maar wat er met de prijzen van Sinn gaat gebeuren nu ze een nieuw pand (en laatst ook een nieuw management) hebben gekregen. Dat gebeurt overal om ons heen, bij automerken en ga zo maar door.
Gewoon opslag vragen met Kerst.
Loon-/prijsspiraal :wink:

2 likes

En dat gebouw midden onder(waarvan je alleen het dak ziet) is het huidige Omega museum :slight_smile: erg leuk om keer te kijken.

1 like