De prijs drukken van die pen die te koop staat.
I like it
De prijs drukken van die pen die te koop staat.
I like it
Beste Floris,
Ik heb interesse in de pen maar is deze volledig origineel? Wanneer is deze voor het laatst nagekeken en werkt alles naar behoren?
De verpakking lijkt van een ander modeljaar te zijn en ook op drukknop zie ik geen gegraveerd Omega logo. Verder ga ik ervan uit dat je er een aankoopbewijs bij hebt en dat je er niet mee schrijft tot ik hem in mijn handen heb?
Misschien stel ik veel vragen maar heb eerder een Omega pen gekregen van iemand, die bleek rood te schrijven en was na een week of twee leeg.
Vriendelijke groet
Brodie
Zou graag de pen willen winnen, heb ik toch iets gaafs icm mijn hopelijk toekomstige omega project horloge.
Hoe ook, wie er ook gaan winnen!
Mijn complimenten aan @Floris155 voor deze actie.
Hoi Floris! Leuke actie…
Waarom ik de pen graag zou willen hebben?
Het is een mooie pen en ik probeer mijn zoon een beetje met het horlogevirus te besmetten… op school doet hij goed z´n best, maar het handschrift wil nog niet zo lukken! Misschein is deze pen een mooi begin van “mooi schrijven” en alvast een aandenken van wat hij later om zijn pols zou willen hebben
Ik schrijf graag liefdesbrieven. Gewoon aan buur(t)vrouwen zonder afzender, anders is het zo saai in de wijk.
Maar ik ontleen mijn identiteit aan het feit dat ik geen Rolex, maar een Omega draag. En die draag ik links, maar ik schrijf met rechts.
Deze pen ga ik dus gebruiken om heel wat vrouwenharten te veroveren en nog meer mannen harten te breken.
Als je dit een goed doel vindt, pb ik je mijn adres.
Weet je meteen waar je niet moet gaan wonen
Alvast proficiat aan de winnaar en veel schrijfplezier tof initiatief van je:+1:!
Schitterende Omega pen! En een erg leuk initiatief.
Ik heb van mijn opa een Omega Seamaster 600 136.011 geerfd. Deze heeft hij voor mij laten opknappen en servicen. Voor mij afstuderen heeft hij mij eerder twee 14k gouden Cross pennen gegeven. Deze Omega pen zou een prachtige toevoeging op beide erfstukken (Cross pennenset en Omega horloge) van mijn opa zijn.
Volledig mee eens. Ik heb totaal geen nood aan nog een Omega duiker en door de foto’s van @junior loop ik elke dag een verhoogd risico er toch een te bestellen.
Mijn stem heb je
Ben op het moment weer aan het leren schrijven, dat ziet er niet uit, maar de aanhouder wint.
Hahahaha, … koffie over mijn toetsenbord!
Ik weet niet hoe de rest denkt, maar als ik dit lees, denk ik: hou maar op een geef alsjeblieft deze man die pen!! Iedereen die het verhaal van deze man kent zal het met mij eens zijn denk ik.
Ps: ik zeg wel vaak “denk ik”, hier gaat iets mis…
Ooh Jezus wat een hoop reacties opeens
Ik zou deze pen graag hebben omdat ik als arme student hele schriften vol schrijf dag in dag uit (ik zou willen dat ik overdreef)
Heb je echt een pen nodig, dus!
Toffe actie! Ik schrijf nauwelijks nog met een pen dus hij mag naar iemand die hem beter kan gebruiken.
Omdat er al een tijdje een Omega door mijn hoofd spookt, maar het budget er (nog) niet voor is… Met deze pen zou ik dan toch een Omega om huis hebben!
Leuk gebaar overigens en de gelukkige, gefeliciteerd alvast!
[Fluistermodus] laat Rik @GMTplus1 de pen winnen cq gebruiken waarvoor deze is bedoeld
Niet alleen om mooi ergens weg te leggen voor de ‘foto’s
Pro tip voor de volgende keer, vogel even uit wat voor parfum de buurman aan de andere kant draagt en spuit die op de brieven. Gegarandeerd extra drama
Velen dragen Omega een warm hart toe hier op HF, maar er springt er voor mij eentje uit. Ik nomineer @HansT
Edit:
Als @Floris155 de pen naar mij opstuurt en @junior hem bij mij komt ophalen, kan hij meteen de volgende mooie Omega meenemen. Die hij vervolgens weer bij @Floris155 laat servicen. Geeft @junior hem daarna door aan @HansT
Cirkeltje rond.
Edit, heel strak plan om hem inderdaad gewoon naar @GMTplus1 aka Rik te sturen. Komt ie in goede handen!