Omega pen al vergeven

Laat hieronder een reactie achter waarom je deze Omega pen wilt hebben.
Ik kies zelf de winnaar uit en zal de pen gratis opsturen.

PS niet mijn inbox volspammen want dan ben je uitgesloten van deelname.

53 likes

Ik schrijf alleen maar met vulpen, dus ik hoef de pen niet te hebben … maar ik vind het een ontzettend leuk initiatief! :smiley: :+1:

4 likes

Zou leuk passen bij mijn omega collectie. Love goodies!!

9 likes

Ik probeer een reactie te verzinnen waarin ik niet al te wanhopig wil klinken om deze pen te winnen (wat ik overigens wel ben maar dat terzijde). Omega is gewoon mijn grail merk maar ik kan me nog geen omega veroorloven :sweat_smile: wellicht is deze pen een unieke start van een omega verzameling? :smiley:

Overigens: super leuk dat je deze actie opzet!

2 likes

Ietwat ongerelateerd, maar wat een toffe collectie :raised_hands:

2 likes

Ps: zie nu pas je gebruikersnaam :joy: kan hem zelfs ophalen als ik de doglegs bij je kom ophalen. :see_no_evil:

3 likes

Mooie pen. Leuke actie.:+1:t2:
Daar maak je vast wel iemand blij mee !

1 like

Waarom ik deze Omega pen zou willen hebben?: als het gratis is hoef ik niet bang te zijn voor een miskoop :wink:
Neen hoor, gewoon omdat 'k een omega fan ben en mijn portomonee leeg is :blush:

Voor mij mag ie ook naar @junior

2 likes

Nou… Beste Floris,

Dan kan en zal ik je een hele leuke handgeschreven kaart sturen met daarbij een leuke verassing :sunglasses:

Mvg MannetjeMar.

1 like

Omdat ik mijn Omega bij jou heb laten servicen natuurlijk! Nog niks geen bedankje voor gehad😁

3 likes

Toffe actie! Lijkt me leuk om te vervangen voor de 12-in-een-dozijn-pennen op kantoor :sunglasses::v:

1 like

Simpel, ik moet een brief schrijven.

1 like

image

4 likes

Ik hoef er geen! Dat scheelt weer. Wel leuk dat je er een weggeeft!

3 likes

Ik wil iemand anders nomineren om deze pen te winnen. @Junior… Waarom?

Het ontbreekt deze Omega ambassadeur alleen nog aan een mooie pen. :memo: :sunglasses:

15 likes

Leuke actie! Ik heb er geen interesse in, succes allen :+1:

1 like

Omdat ik nog geen Omega heb :joy:

2 likes

Jij zegt ik geef weg…
HF reageert


Einde van deze post thrust level 100

4 likes

Omdat ûh, … tja. :see_no_evil:

Need I say more!
Ik kan wel een goedmakertje gebruiken.
Oh enne, ik ben een groot Omega fan maar dat wist je al. :wink:

Owww… nou ben ik sprake(n)loos! Dat overkomt me niet vaak. :flushed:

8 likes

Leuke actie!
Ik heb mijn vader inmiddels geïnfecteerd met het horlogevirus. Hij is momenteel de serieuse overweging aan het maken om een Omega Seamaster Planet Ocean 600m te kopen in de nabije toekomst. Daarnaast is hij 21 april jarig en zou ik hem de pen graag cadeau willen doen en hem hierdoor het laatste duwtje in de rug te geven om tot de aankoop over te gaan. Mocht hij het horloge kopen, volgen er uiteraard foto’s op dit forum :wink: .

2 likes