Omega pen al vergeven

Hoewel ik helemaal gek ben op alles wat met Omega heeft te maken, vind ik dat de mooie Omega pen bij een geweldige Omega fan (@GMTplus1) terecht komt!
:+1:t2:

6 likes

Gefeliciteerd @GMTplus1 dit maakt het schrijven wel een stuk leuker! Leuk initiatief @Floris155 Fijne pasen iedereen.

2 likes

Hulde @Floris155! Inderdaad is @GMTplus1 de terechte winnaar van deze actie! Ontzettend mooi gebaar!

2 likes

Helemaal dit topic gemist …
Wat een een leuke actie van @Floris155.
En @GMTplus1 de terechte winnaar :ok_hand::ok_hand:

2 likes

Geweldig, ik kijk er naar uit!

Los van de pen, ben ik vooral erg in mijn nopjes met alle aanbevelingen en steun uit de vele @GMTplus1 reacties.

Uiteraard gun ik elke Omega fan een dergelijke pen, reden dat ik contact opneem met Omega om te vragen om een partij goodies beschikbaar te stellen voor de leden van dit forum: met elkaar, voor elkaar.
De sfeer en geest die @Floris155 met zijn actie inhoud heeft gegeven, waarvoor mijn dank! :+1:

17 likes

Hahaha @Brodie
Ik dacht even dat ik eindelijk de persoon had gevonden die op mijn Marktplaats advertenties reageert.

Maar die heeft er ook altijd bij staan dat ‘ie het betreffende object goedkoper en nieuw op internet heeft gezien. Dus excuses voor deze onterechte verdenking.

3 likes

Het is u van harte gegund!

3 likes

Vandaag bracht de Post het Pakket van @Floris155! Maar niet alleen een mooie en solide pen van Omega zat erin maar ook een Omega note pad! Ik ga verder met oefenen, qua handschrift ligt wellicht nog een carrière als arts in het verschiet! Iedereen bedankt voor zijn bijdrage hierin, een mooie geste :+1::grinning:

29 likes

Strijder :muscle:t3:

1 like

Valt mee, het is leesbaar! :wink:
Haha, veel plezier ermee het is je zéér gegund.

1 like

Top!

1 like

Hahahaha vet hoor!!! Veel plezier ervan Rik @GMTplus1
En mooie actie @Floris155

2 likes