Omega Peyongchang Winter Olympics Edition

Gezocht maar geen topic gevonden vandaar dit topic. Excuus als ik het over het hoofd heb gezien.

De nieuwe Omega Peyongchang Winter Olympics Edition. Ernstig kleurrijk maar het heeft ook wel weer wat. Zou er geen nee tegen zeggen.

https://www.omegawatches.com/watches/specialities/olympic-games-collection/pyeongchang-2018/product/

5 likes

Ander bandje erop en dan issie best te pruimen. Soort pepsi PO.

2 likes

At your service :wink: Stalen band in de coole box.

5 likes

Niet helemaal mijn smaak, maar als ik deze zou krijgen zeg ik er geen nee tegen.
Gaat dan wel de stalen band op!

2 likes

Nope ben ook gek op gratis, maar stond dan wel binnen paar minuten weer op het blauwe gedeelte om iets te sponsoren dat ik wel leuk vond :smile:

2 likes

Leuke box met stalen band erbij!
Was bij de Speedy dinsdag ook wel leuk geweest…:grin:

1 like

Op staal prima te pruimen denk ik

2 likes

Je plaatje is van de duiker van 43 mm, er is ook nog een aqua terra van 41 mm. Wat de naam peyongchang in de kleuren van de olympische ringen staat langs de rand van 6 tot 4

1 like

Die kun je toch alleen maar met goed fatsoen dragen als je badmeester bent ofzo? Staat verder echter helemaal nergens goed bij…

3 likes

Ik vind het op dit plaatje al een mooi horloge dus denk dat ik het in het echt een prachtige uitvoering vind, ook met deze blauwe band.

1 like

Ik vind het erg lelijk, maar gelukkig hebben ze er eentje die ik nog erger vind.

Doet me enigszins denken aan de Max Verstappen Tag…niet gecheckt, gewoon eerste gedachte…

1 like

Beetje heftig op die foto. In deze video is het rood veel gedekter:

Echt een horloge voor erbij, voor als je gaat zwemmen met een brilletje:

1 like

Hé hé hé. Maar hij kost maar 6500 euro.

1 like

Voor wie zijn deze horloges bedoeld? Voor olympiërs of gewoon liefhebbers ? Zit hier extra waarde voor verzamelaars in? Puur interesse voor de gedachte achter een bijzonder en ongewoon horloge.

1 like

Denk vooral dat het samengaat met het feit dat Omega voor de 28e der de officiële Timekeeper is van de Olympische (Winter)Spelen. Als je het geld er voor hebt lijkt het me een mooi verzamel doel :wink: