Omega pimpen in style ;-)

de seamaster non-ac is gepimpt met een andere band …en niet zomaar 1 :slight_smile:
met een 2 weken oude originele band van de Hour Vision (tu)
super soepel en geweldige kwaliteit en nu eindelijk geschroefd




Dat is geen baggerbandje. Maar gelet op de Omegaprijzen niet overdreven goedkoop lijkt me :slight_smile: ?

mooie klok met een hele mooie band, helemaal top(tu)

Hmmm, daar moet ik als Omegafan toch nog wel even aan wennen.

Die band is geweldig maar de combinatie doet m’n hart nog niet sneller kloppen.

't Is mij iets te opzichtig, maar ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent. Ik zie die klok liever op een mooie leren band, of misschien zelfs op nato. Uitvoering van die Seamaster is prachtig met die mooie bezel!

heren bedankt (tu)
ik kon de band overnemen van een omega hour vision eigenaar die hem liever op leer droeg.
ik vond de kwaliteit erg mooi en de stijl ook en heb toen ik de band had bedacht waar hij eventueel mooi op zou kunnen staan :wink:
persoonlijk vind ik de combij bij deze seamaster erg mooi omdat de lunette en de band alle twee deels mat en deels hoogglans zijn :slight_smile:

en zoals altijd; bandjes zijn er om gewisseld te worden … ik heb leer diverse nato’s en diverse stalenbanden liggen die onderling kunnen worden uitgewisseld met de non-ac en de bond (tu)

Hi Seamaster,

Ik vind de combinatie zeer geslaagd.:~Komt ook omdat leer mij totaal niet aanspreekt
en tevens vind ik het niet fris.
Nogmaals.Super(tu)

Ik vind dit een hele mooie band Joost, en een prachtige combi, zoals je zegt mat en hoogglans…(tu)

Joost, een prachtige band op nog een zeer mooi model van Omega!

horloge (tu)
band (tu)
combi (td)

Helemaal eens met LeenV:

horloge (tu)
band (tu)
combi (td)

Onbegrijpelijk dat de Hour-vision eigenaar deze band weg doet. Hij zal wel niet zoveel om de doorverkoopwaarde van zijn prachtige horloge geven dan.

Hoe dan ook; schitterende band. Eerlijk gezegd vind ik de combi met de seamaster niet zo geslaagd; ik vind de originele “speedystyle bracelet” gewoon het mooiste bij die seamaster.

Mijn beste,

Ik vind het een mooie combinatie.
Een combinatie met oog voor innovatie, vernuft en schoonheid!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ik sluit me bij Tissot62 aan een gave combinatie

heren bedankt (tu)

:smiley:

lol

Ik schrik een ongeluk l$#l

Ik vind de combinatie zeer geslaagd (tu)(tu)(tu)

gr Pieter

Prachtige foto’s, mooi band, hoe/waarmee maak jij je foto’s als ik vragen mag? Ze zijn schitterend