Omega Planet Ocean 600m blauw, full set

Erg mooie Omega Planet Ocean 600m in blauw. Deze is recent dmv inruil door mij verkregen. Aangezien ik graag een Seamaster wil aanschaffen, komt deze terug te koop (en eventueel te ruil voor het actuele model Seamaster in blauw waarbij we het prijsverschil verrekenen):

Merk en model: Omega Planet Ocean 600m blauw, 215.30.44.21.03.001
Diameter: 43,5
Leeftijd: 2023 (pas is afgestempeld op 2021, maar horloge is in gebruik genomen in 2023, eerste verkoop in de Omega boetiek in Hamburg)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 10-2025
Factuur en/of certificaat: Beide
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele box, omdoos en aanvullende schakels
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): hele goede conditie, wat kleine deskdive sporen.
Soort uurwerk en kaliber: Automatisch uurwerk 8900
Vaste prijs: €4350,-

Aangezien ik geen geweldige fotograag ben en het horloge na de recente inruil niet meer is gedragen, is hier de link naar de vorige advertentie met aanvullende foto’s:
https://www.horlogeforum.nl/t/omega-planet-ocean-600m/548742/15

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

20 likes