Omega Planet Ocean 8500

Na ongeveer 6 maanden lang dag en nacht het internet te hebben afgestruind en alle juweliers in de omgeving een bezoek te hebben gebracht (want je moet het toch immers met eigen ogen zien en voelen en passen ) en een lijstje te hebben gemaakt waarvan er steeds meer weg gestreept werden , heb ik eindelijk de keus gemaakt en is het een Omega Planet Ocean 8500 big size geworden.
Ik vind het 1 van de mooiste horloges en ben er dan ook heel erg blij mee.
Echt een prachtige klok , ik heb heel lang getwijfeld tussen deze PO of een Breitling Chronomat 44 , ook de Tudor Blackbay heb ik bekeken , en vind ik erg mooi maar net iets te klein .

Heb het oude model met het 2500 kaliber al eens gehad maar ik vind deze mooier(die ceramische bezel is echt geweldig)

Al met al is het natuurlijk ook persoonlijk maar ik vind de Planet Ocean echt een topper.

Ik zal wat mooie foto’s plaatsen

Mvg,
Patrick

19 likes

Gefeliciteerd…heb hem ook 2x gehad :blush:
Mooie klok…super.

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze icoon voor om de pols!!
Ik wens je er vele memorabele momenten mee. :+1:

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Gefeliciteerd, pracht klok.

Prachtig en idd veel mooier dan de oude.

Dikke prima! :+1:

Geniet ervan!

Groeten,

Noel.

Prachtige aanwinst! Proficiat!

Gefeliciteerd!

Ook ik heb m gehad, echter dan de 42mm met oranje accenten (donkere bezel).

Veel draagplezier!

Zit zowaar te kwijlen hier… mooi man!

Proficiat! Mooi man, hoewel ik eigenlijk de 2500 mooier vind… Daar zijn de 6 en 9 open…, heel klein detail :wink:

Helemaal geweldig, geniet er van :+1:

Prachtige klok, die keramische bezel en dubbelzijdige AR saffier, helemaal geweldig. Ik heb de 2500D maar vind deze vele malen mooier :wink:

Mijn absolute droomhorloge. Prachtig, van harte en veel draagplezier… en ooit… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Gefeliciteerd en welkom bij de club met deze prachtige klok.

Schitterend!:heart_eyes:

Prachtig!

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst .

Schitterend horloge heb je nu.
Nooit meer af- en weg doen, zou ik zeggen.

zeer goede keuze gemaakt.

Ja, ik denk dat je met deze echt in de buitenlucht moet, de foto’s zijn nu wat donker. Ik denk ook dat dit een soort horloge er voor mij een zou zijn, die in plaats zou kunnen komen voor al de andere, dus als enige, dagelijkse “beater”. Je bent dan WIS met slechts 1 horloge, zeg maar. :grinning:

Persoonlijk vind ik de oranje bezel-versie het leukst, maar die is dan ook weer net even wat opvallender en dat is niet wat iedereen graag heeft.