Omega planet ocean gmt sedna gold

Beste horloge liefhebbers,

Ik zit er over na te denken om de ‘planet ocean sedna gold’ aan te schaffen.
Alleen vind ik em een beetje groot? Of valt de planet ocean wel mee op de pols :stuck_out_tongue: ? Wat vinden jullie er van? :smiley:

Foto ter illustratie

1 like

Hoe groot zijn je pols en deze Omega? Ik had een 43,5 PO GMT en dat was een beste bonk

Effe passen in de winkel denk ik het beste is.

1 like

43.5mm geloof ik.

Ik denk dat je er als een lul-de-behanger bij gaat lopen met zo’n gouden joekel.

Kun je niet beter een 39.5mm Sedna PO kopen?

Edit: Ik wil graag nog even toevoegen dat een duiker op leer ook driedubbel kut is, maar dit zal op een Zealande rubber heel tof staan!

2 likes

Vooral de dikte van 17mm is bepalend denk ik.

Deze heb ik ook gehad en was beter draagbaar in staal dan…

1 like

Op mijn 18 mm pols is ie oke, maar ik heb de titanium, die weegt maar 110 gram op rubber band. Goud op leer zal richting 160 gram gaan denk ik.

2 likes

Wel echt een mega vet ding!!

1 like

Tof, maar hij lijkt me inderdad wat aan de (te) grote kant. Die PO hierboven zou ook eerder mijn keuze zijn als je op zoek bent naar een gouden duiker.

Abtw heeft een aardig artikel geschreven over de PO. Het dikteverschil tissen de 39.5 en de 43.5 gmt is zelfs 3mm!

Supertof maar lijkt wel wat aan de grote kant. Wat vind je van een Aqua Terra in vol rosegoud 42mm ?

2 likes

Dat ga ik ook doen:D

1 like

Maar een beetje krokodil/alligator leeft in het water toch, moet dat er wel tegen kunnen denk ik…:thinking:

2 likes

Wauw de aqua Terra is prachtig, mischien ook in overweging

En daar wens ik jullie dan ook veel succes mee. Bommetje van de duikplank met een croco om de pols! :crocodile:

2 likes

Leuk horloge, maar de band is rubber van de gouden planet ocean gmt

Deze rubberen strap erop dan is ie geschikt voor the ocean

1 like

Ik vind dat “Sedna Gold” geen mooie kleur hebben
Te roze of te koperachtig :thinking:

Verder zou ik ook voor de Aqua Terra gaan

Ter overweging voor de 43.5 of 39.5mm, er staat ook een goede foto van de gouden 39.5

De AT is echt blubberdik maaarr hangt ook een stevig prijskaartje aan 18.400 om precies te zijn. Op de grijze markt is ie goedkoper tip van flip