Omega Planet Ocean only

Ik zou zeker gaan passen. De diameter is bij de PO zeer misleidend. Het horloge draagt kleiner dan het meet (niet platter, het is een dikkerd).

Allemaal mooie klokken in dit topic maar geen witte…

10 likes

11 likes

11 likes

Zit nog op deze te wachten

En dat duurt nog even…

11 likes

Die heb jij toch al eens gehad en staat nu in het blauwe deel. Of is dit een andere?

Is de 39.5, niet de 43.5 :wink:

1 like

Oké, dat verklaart het :smiley:
Heeft het nog andere uiterlijke kenmerken behalve het formaat?

1 like

Nee, volgens mij niet. Die in het blauwe is mijn ex, net iets te groot

2 likes

Waarom moet je lang wachten dan? Je zou toch denken dat in deze wereld alles wel redelijk snel verzonden wordt.

Verzenden geen probleem, chrono24 dealer moet ergens in het grijze circuit de goedkoopste vinden

2 likes

Misschien kunnen jullie me helpen met het volgende:
Waarin kan ik de diameter van de Planet Ocean herkennen? De ene keer is het 37,5, de andere keer heeft hetzelfde horloge een dichte achterkant en is ineens 45,5mm?

Ik ga voor de 42mm, maar zou ook heel graag nog eens een 37,5mm proberen. Helaas hebben maar weinig juweliers deze horloges liggen.

Iemand een suggestie?

Kijk naar de huidige modellen en de maten daarvan op Omega.com, bijv. 42mm is een ouder model welke nagenoeg niet meer nieuw wordt aangeboden. Bel met geautoriseerde dealers om te vragen wat zij hebben om te passen.

7 likes

Oef…die is mooi… Welke is dat ?

Hierbij mijn PO. Is voor nu helaas naar Omega Brussel voor een garantie klusje. Duurt nog wel even voordat de PO terug is.

4 likes

Wat scheelde er aan?

Huidige model in 39,5mm

Uurwijzer loopt niet synchroon met de minuutwijzer. Schijnt af en toe voor de te komen met de 8500 en 8900. Was me nooit opgevallen. Pas toen ik het horloge weer op tijd wilde zetten viel het me op dat de uurwijzer achter liep.

1 like

Zag ik volgens mij laatst ook in een Omega FB groep voorbijkomen.
Succes ermee👍🏻

1 like