Omega Planet Ocean only

Ja, de mijne is een ex van jou… Via HF bij mij terecht gekomen. Nog steeds heel blij mee :+1::wink:

7 likes

Altijd al getwijfeld of dat hem was of niet… :smile:

Enjoy! Hopelijk bij jou een perfecte fit met de stalen bracelet.

2 likes

Ja hoor, draagt prima! Niet te strak, niet te los :+1:

1 like

U bedoelt deze

Ook hier diverse PO’s gehad en de 42mm met 2500 uurwerk is toch wel een erg fijn dragend horloge.

15 likes

Die ja… :scream:
Eigen foto/horloge?

1 like

Yep, alweer een paar jaar in bezit na eerst deze te hebben gehad:

2500 45,5
8500 45,5
8500 42

Toen is de LE gekomen

Daarna ook nog een keer geprobeerD:

8900 43,5

De 8500 en 8900 vond ik allemaal te dik in vergelijking met de 2500.

De LE is best of both worlds en een blijvertje.

4 likes

Nice! Ik wist niet dat we forumleden hebben met een van de LE’s. Daar mag je je zeker gelukkig mee prijzen! Post eens wat frequenter een foto. :slight_smile:

Mocht je hem ooit kwijt willen…

2 likes

Ik heb sinds Zaterdag de Navitimer in mijn bezit ook een geweldig horloge.

2 likes

Ik kijk weer eens in dit draadje en ik zou spontaan weer een PO willen…(zou de 3e worden)

Volgens mij zou deze echt ideaal voor mij zijn. De looks van de 8500 met de kast van de 2500. Gelukkig is er niet aan te komen, scheelt alweer :slight_smile:

1 like

Die is echt mooi zeg. Ik ben fan van de 2500 maar deze is nog mooier!

2 likes

Ik twijfelde nog tussen een Sub, een SD of een PO. Ik ben heel blij dat ik voor de laatste heb gekozen.

4 likes

Als je deze PO Ooit weg doet dan houd ik mezelf aanbevolen ;-). Super deze PO (ondanks formaat en gewicht).

Dank je!

Dit is nog de 42mm. Voor mij de beste maat voor een PO. Daarnaast heeft hij de grijzige matte liquid metal bezel die ik het mooist vind. En de (tamelijk) matte wijzerplaat. Ook mooier dan de nieuwe glimmende naar mijn mening. Verstelbare sluiting erop en gaan!

Ah dacht dat het de 45.5 mm was. Erg mooi maar geen liquid metal. Dat is alleen bij de titanium variant. Maar dat matte is juist zo mooi ;-).

Zeker wel. Liquid Metal bezel.

Check, ik dacht dat ze wel keramiek bezel hadden meer geen LM.

Keramiek ik ieder geval. Misschien heb je gelijk hoor.

1 like

Volledig akkoord met je post, maar vooral met dit stukje. Zonder die sluiting moet je geluk hebben dat het net past.

Het blijft me een zwaar horloge op de stalen band, maar goed, je kan hier bijna eender wat op zetten zonder dat het er belachelijk gaat uitzien.

Ik ben van plan om een witte planet ocean te kopen. Ik heb er een gezien maar die is 37,5 Mm.

Heeft iemand ervaring of dit niet te klein is?
Lijkt mij meer

een dames maat

Ik denk dat dat niet goed past inderdaad. Beetje een tonnetje. Dat vond ik ook al van de 39mm.