Omega Planet Ocean only

Jeetje wat ben ik hebberig geworden van deze foto… :grimacing:

Deze moet het worden, na wat onderzoek en eentje passen geconcludeerd dat het de 42mm moet zijn, past perfect op mijn 17.5cm pols. Dank voor het meedenken CDG. En Roel voor het aanbod om zijn 38mm te passen.

Nu mijn angsten voor chrono24 overwinnen (en niet vergeten dat je nog invoerrechten moet betalen als ie uit de US of Japan oid komt)…

1 like

Deze dus
image

6 likes

Had ik je ook kunnen vertellen :sunglasses:

42mm op 17,5cm pols :+1:

Wat exen…

8 likes

Hahahaha, is de 1 serie ook een ex?

1 like

Wacht ik help nog even.

11 likes

8 likes

Hahaha soms zijn de plaatjes gewoon te mooi om géén foto van te maken… die in de sneeuw is ook erg apetijtelijk …
Hoe zit die rubberen band, wennen lijkt me?

1 like

Zit heerlijk. Draagt een stuk lichter.
Hoefde niet echt te wennen.

1 like

Kan ik alleen maar bevestigen. Eigenlijk is de bracelet altijd wennen, maar rubber is erg comfortabel. Op staal vind ik hem net iets te zwaar, meestal.

2 likes

Ja hier ook. De PO rubberen band is de meest comfortabele band die ik ooit heb gehad.

10 likes

Jullie hebben me wel geïnspireerd om hem nog eens om te doen. Sinds de BB58 ligt alles maar wat in de doos te wachten tot ik eindelijk eens beslis de tudor een dagje links te laten liggen. Wat jammer is, want de rest mag er ook zijn!

11 likes

Zie net dat de originele rubber band inclusief vlindersluiting ruim €500,- is… wat een top marketing…

Hahaha ja man, de stalen band met een heel basic sluiting was 729. De sluiting met snelverstelling was nog eens 280 of zo.

Nu ja, als je goedkoop rubber wilt, zijn er opties genoeg! Ben zelf wel fan van die sluiting en band, maar alternatieven zijn daarom niet slechter.

Liefst heb je origineel natuurlijk. Die look en feel zijn lastig te evenaren. En heb al eens een horloge aan de zee geschonken door een slecht bandje. Maar er zijn wel grenzen aan mijn original-liebe.

Titanium band voor de 43.5 PO € 1500. Over marketing gesproken…

:fearful:

Ik heb de band met sluiting van het Forum €220
Volgens de Omega boutique was die €660 incl sluiting.

Goeie deal!

Maar toch ook weer merken hoe zwaar dat ding is :sweat_smile: toch even terug naar de tudor :grimacing:

1 like

Ik heb sinds gisteren de Hirsch ‘Robby’ aan mijn PO zitten. Ben er zelf behoorlijk tevreden over. Het oranje van de band komt subtiel terug in de wijzerplaat. Hij draagt ook heerlijk comfortabel. Ik ben benieuwd wat jullie van deze combo denken.

16 likes