Chique band, ziet er behoorlijk stevig uit. Wat voor sluiting zit er op?
Ben zelf erg blij met de vlindersluiting ,daardoor gaan de leren bandjes jaren langer mee. Zal bij dit materiaal.misschien minder relevant zijn…
Staat hem goed.
Heb zelf deze BOB band waar de originele Omega sluiting van mijn rubberen band op past.
Oei! Die is ook wel erg mooi, waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
Loopt lekker hier
Geweldenaar
Hey mede forummers,
Ik ben eens aan het rondkijken naar een PO met glanzende keramische dial, maar vroeg mij af hoe de 43,5 mm draagt aangezien ik niet erg grote polsen heb.
Draag ook een 42mm breitling so heritage ii, dus ben wel wat gewend maar is dit echt veel groter, dan wordt het misschien een geval waar ik overal tegenaan stoot. De 39 vind ik sowieso wel weer wat te klein…
Qua rubber gaat mijn voorkeur naar de Zealande of de silicone elite, goedkoop maar zeer comfortabel!
Ik ben géén fan van die band …
Dit is wel het horloge waar ik nu voor zou willen gaan, vind hem erg mooi en strak.
Polsomtrek van 19cm en breedte van 6cm neig ik naar de 45,5. Wat is jullie ervaring?
Wat je met die huidige generatie hebt, is die end link waarvan het middelste stuk nog scharniert. Dat maakt hem zeker even draagbaar als de oude 42mm. En die was ook nog best te dragen.