Hoi allen, een vriend van mij is op zoek naar een Planet Ocean 43,5 mm met zwarte plaat en liefst op rubber, maar staal is ook een optie. Liefst een recente dus vanaf 2020, mocht iemand er 1 te koop weten of hebben, dan hoor ik het graag!
Voor de PO eigenaars. Wat vinden jullie de mooiste versie?
Geen eigenaar meer… heb er velen gehad.
Maar de allermooiste blijft voor mij de PO 2500…en dan de LMLE
Wel heel duur ondertussen
Zou opteren om als 3de een PO in de collectie willen ipv maar te blijven wachten op een sub
Iemand nog behoefte aan de 21mm titanium bracelet voor de laatste versie PO 43.5mm?
Voordat ik de moeite neem om foto’s te maken en een item in het blauwe deel te zetten?
Moest ik een PO bezitten maar helaas (nog) niet
Misschien als er het horloge aanvast zit.
De PO 2500 is een klassieke en blijft #1 van alle PO
Iemand hier toevallig in bezit van een Planet Ocean Chrono 45,5mm in het zwart (liquid metal) van de laatste serie (9900)?
Ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Ik heb een 9300 en hoewel ik het een geweldig apparaat vind, is het enige wat ik echt mis een fijnsluiting. Hij zit vaak net te strak of te los, maar als hij te los draagt dan is ie wel erg aanwezig op de pols door het gewicht en het zwaartepunt van een vrij hoge en grote kast. Maar kwalitatief geweldig uurwerk en loopt al jaren nagenoeg perfect op tijd. Ik ben benieuwd naar de ervaringen met de opvolger