Welke is dat plaatje ? Kan het zo snel niet vinden.
Prachtig! Hoe bevalt deze ? Ik vind dat Liquid Metal toch zo mooi.
Geweldig horloge.
Fijnsluiting is een mooie aanvulling van het horloge.
Nooit geen spijt gehad van de aankoop.
Net zo geweldig als deze, top horloges.
Terug van service! De kroon draait weer boterzacht, best een verschil direct. Ik ben benieuwd hoe precies hij afgesteld zal zijn, hopelijk loopt hij mooi strak zoals het hoort. De band is ook wat gereviseerd: de sluiting klikt weer goed en er zitten paar nieuwe bandpennen in. We kunnen er weer tegenaan dus! Wat een knaller, heerlijk stuk… Ik kom van een BB58 naar deze, ik heb zo het gevoel dat ik van het speelgoed naar het echte werk gegaan ben
Hij is aan de zware kant, maar ik vind de band best comfortabel. Hij ligt ook mooi stabiel op de pols, ondanks dat ik maar 17cm polsen heb. Ik weet dat er mensen hier de band minder vinden, waar hebben jullie last van?
Heerlijk elegant voor zo’n 600m duiker
Mooi Jasper!
Bij mij toch het gewicht en de dikte (8500 maar zo veel scheelt het ook niet). Blijft een topper, maar comfortabeler in de zomer zonder hemden, truien en jassen die er op drukken.
Band voelt inderdaad zwaar, maar solide aan. Tot 23-24 graden geen probleem, daarboven gaat hij op rubber.
Heb beide horloges tegelijkertijd gehad en vond ze niet veel verschillen qua bouwkwaliteit en uitstraling.
De PO was wel iets grover, voornamelijk door de dikkere schakels van de band.
De Black Bay valt wat “slanker” om de pols.
Daarbij uiteraard het verschil in diameter, 42 vs 39

Dat mocht tijd worden😉. Geniet ervan!
Ze buigen mooi naar beneden, maar visueel is’t inderdaad wel aanwezig. Straks eens bandenwisselen, we gaan zien
Qua bouwkwaliteit zeker niet, die Black Bays zijn echt top. Het zit hem vooral in de uitstraling en afmetingen, de BB is meer retro en de PO is echt een toolwatch.
De BB58 blijft voor mij nog steeds onovertroffen qua comfort! Als er ooit eentje uitkomt met een rode bezel en zwarte plaat dan sta ik vooraan in de rij bij de AD
Ik duim voor een lange zomer zonder hittegolven dan . Op warme dagen is gewicht inderdaad vervelend, ik had dat zelfs al wat met mijn BB58. Ook rubber straps gaan dan snel knellen vind ik. Maar voor de tussenseizoenen voelt hij wel ideaal alleszins.
Voor die dagen ben ik gelukkig voorzien: een Nomos Club op textiel, die voel ik nagenoeg niet als ik hem om heb
Klopt! Elke goede strap collectie moet een JB tropic hebben hé
Zo gevoelig ben ik er niet aan. Op rubber vind ik hem prima in de zomer. BB58 op een MN, ook wel leuk.
De PO op rubber is mijn reishorloge