Nato mooi maar beetje onhandig met truien dus een stoeren MN erop. Nu nog een keer een originele rubber strap erop, lijkt me ook erg gaaf ondanks de prijs, of heeft iemand nog een goeie tip voor een goede kwaliteit rubber strap?
Als het goed is komt Zealande dit jaar met een band voor de Planet Ocean 2500.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik recentelijk een band met sluiting heb gekocht voor circa 24 euro. Niet origineel maar wel met Omega stijlkenmerken je ziet dat de band hoger uitkomt dan de lugs maar mij stoort het niet. Het is verder een mooie band en de sluiting voelt ook prima.
Je bent toch niet sarcastisch hè mister?
Staat top iig!
Haha nee hoor! Ik mis wel een beetje het robuust “600m duiker”-gevoel met zo’n tropicje, maar het draagt wel goed. Spijtig dat er geen aftermarket rubber voor gemaakt wordt a la Vanguard, Rubber B enz… dat zou nog beter dragen
Mooi, maar ook weer onnodig bulky vind ik.
Dat is een optie inderdaad. Ik vind de groeven of het patroon niet persé mooi, maar het past wel
Is hij niet te lang? Vaak zijn die echt voor over duikpakken gemaakt en heb je dan zo’n veel te lange flap.
Voor mijn 17,5cm pols niet te lang.
Isofrane vind ik ook goed passen op de PO.
Even in archief gekeken maar helaas geen 2500 foto ervan, wel de 8500.
@Spoone1; Wat is het type nummer van de originele? Ik neem aan dat die alleen dia AD’s bestelbaar zijn?
Die Isofrane straps ziet er overigens ook best geinig uit, heb je die ook gehad?
Mijn huidige in 37,5mm. Deze heeft de mooiste verhoudingen. 39,5 is ook mooi en groter is geen match met mijn pols.
Leuk detail, op die manier had ik het nog nooit bekeken .
Ondertussen een aftermarket rubber erop van Zealande, de nieuwe universele. Oranje hebben ze niet en rood was in korting, dus ik dacht waarom niet. Het staat verrassend goed en wat een soepele strap! Klaar voor de zomer
Ik heb even gemaild naar Zealande of ze in de toekomst nog kleurtjes gaan uitbrengen en er komen er zeker nog, oa een oranje. Alexandre, de eigenaar, wist me ook te vertellen dat hij zelf een 2201.50 heeft en er in de toekomst nog een curved rubber zal komen die zou moeten passen op die kast. Dus even geduld nog