Mooie wristshot! Staat goed!
Dank!
Nog wat aan de band liggen prutsen met een halve schakel in een poging hem nog iets comfortabeler te maken. Voorlopig lijkt het goed gewerkt te hebben!
Mooi stuk! Is dat de Liquidmetal LE in 42mm?
Volgens mij is het een “gewone” 8500
De 38mm kan toch wel als ik het zo zie.
Bovenaan mijn lijstje deze
Klopt, een 8500 42mm. Ik heb vaak nog het gevoel dat ik eerder toch een 2500 (al dan niet LMLE) had gewild, maar goed. Deze stond in de afprijzing toen ik hem kocht, dus ik ga er niet over klagen
Ziet er goed uit!
Dank! Nu is hij zoals het hoort. Nog een fotootje, prachtig hoe die wijzers oplichten als het licht er schuin op valt
@illewoare
Mooie combinatie ook met die Zealande. Ik heb de perfecte band voor m’n PO nog niet gevonden. De Joseph Bonnie beviel wel goed, maar de kartelrandjes van de tropic vreten m’n truien flink aan😅
Haha ik kan me er iets bij voorstellen. Die Zealande is echt top, veel meer in stijl met de PO en heel zacht en comfortabel. Geen vanillegeur ook, misschien interessant voor diegene die dit niet kunnen smaken
Alexandre van Zealande wist me ook te zeggen dat er meer kleuren in de universal volgen (op moment van schrijven rood, blauw, wit, zwart) en dat er een curved versie komt die zou moeten passen op onze PO’s. Ik zou er nog wel eens een oranje durven bij nemen, al dan niet aansluitend op de kast. Ik vind recht tussen de lugs zoals nu eigenlijk ook wel mooi.
Daar ben ik wel benieuwd naar, maar hij roept al twee jaar dat die er op korte termijn gaan komen😅. Een sailcloth zoals een Artem staat denk ik ook wel mooi op “onze” PO. Als het goed is komt Hirsch op korte termijn met hun eigen sailcloth/cordura.
Dat had hij er niet bij verteld . “Op korte termijn” is een heel rekbaar begrip natuurlijk. We gaan het zien.
Sailcloth draag ik niet zo graag, zelfs Artem vond ik stug. Maar mooi staat het wel inderdaad.