Hirsch Performance Robby, aanrader. De band heeft voldoende body, maar niet lomp, wat een goede verhouding is met de PO
Ook heeft de band top ventilatie voor in warm zomerweer en is dat ook prettig met en op het water.
Deze ziet er idd goed uit, maar ik ben minder fan van de felle kleurtjes. Als deze volledig in het zwart beschikbaar was zou ik hem kopen. Evengoed bedankt voor de tip!
Dat ziet er een heel grootse aankondiging uit voor een horloge die al 10 jaar niet meer gemaakt wordt. Maar ik mag het hopen
Helaas
Just wondering; zit er geen fijn-afstelling in de sluiting?
Origineel al niet op deze. Ik heb de sluiting vervangen aan woekerprijzen, maar zelfs dan valt de balans niet perfect. Nu is het wel iets beter maar het blijft toch een horloge dat ik liever op iets anders dan staal draag.
Gefeliciteerd !
Ja het is een prachtig horloge.
Tijd dat die officieel gemaakt worden dus
@illewoare
https://zealande.com/products/rubber-strap-for-omega-seamaster-planet-ocean-42mm-calibre-2500
Blijkbaar al te koop! Alexandre vertelde mij dat dit dezelfde band is als voor de nieuwe 41mm Submariners. De fit is volgens hem “95%”. Ik heb gevraagd om close-ups van de aansluiting op de kast.
Ik dacht dat de nieuwe 41mm sub een 21mm lug width heeft ipv 20. Maar misschien past het er wel tussen. Hij is ook niet officieel aangekondigd voorlopih, ofwel komt dat nog.
Even rustig bekijken dus. Een oranje of een zwarte… dilemma’s!
Klopt idd, vgm is het niet dezelfde als voor de 41mm Subs. Alexandre zei dat het dezelfde is als voor de nieuwe Rolex modellen en hier trok ik de conclusie uit dat hij het over de nieuwe Sub had (waar hij net een nieuwe band voor heeft gemaakt), maar dat zou idd niet kunnen.
Waanzinnig!
Heerlijk horloge! Zo mooi hoe goed die AR coating is. Het is bijna alsof er geen glas in zit