Omega Planet Ocean only

Ja inderdaad :+1:

12 likes

17 likes

Sluit deze nu wel of niet goed aan? Ik zag dat hij sinds enige tijd specifiek voor dit model wordt aangeboden.

1 like

@Steven86
Deze band is idd pas sinds een paar weken voor de PO verkrijgbaar. Alexandre (CEO van Zealande) vertelde mij dat de band niet specifiek ontworpen is voor de Planet Ocean, maar hier merk je weinig van. De band schuurt niet tegen de bezelrand aan, waardoor de bezel nog altijd even soepel draait. Er zit een spleet van 1mm tussen de kast en het uiteinde van de band, maar dit is nauwelijks merkbaar (onder meer vanwege de schaduw die de bezel hierop werpt):

Ik vind de Zealande fijner dragen dan de OEM rubberen band met doornsluiting.

2 likes

Goede zaak! Ik vond de OEM vooral erg lang en ik houd van enige taper. De combi zwarte band (rubber / tropic / canvas) staat hem erg goed.

1 like

Spiegeltje :slightly_smiling_face:

18 likes

13 likes

Was dit de normale of de grote uitvoering van de Zealande band?

Dan zou ik vooral ook een tropic overwegen. Mijn favo combi met de PO.

17 likes

Ik zou het niet weten. Ik had de link in dit draadje gebruikt. De band is denk ik niet speciaal voor de po gemaakt maar past best netjes. Band zit net niet tegen de kast dus een klein kiertje en aan de achterzijde wat ruimte tov de achterdeksel.

Band is erg soepel en comfortabel.

1 like

Welke tropic is dat?

Kaufmann/ bulang and sons

Te koop bij Olfert of bulang

11 likes

Vandaag op een artem sailcloth die ik had liggen.
Geeft hem toch een andere smoel dan op de bracelet. Zwarte dial wordt mooi geaccentueerd hierdoor.

8 likes

6 likes

13 likes

18 likes

Wat een plaatjes! Fantastisch mooi!

1 like

Joseph Bonnie strap is onderweg. Bedankt voor het advies in dit topic.

Heeft iemand hier ervaring met de originele Omega band zoals op onderstaande afbeelding? Ik vind het er mooi uitzien icm de vouwsluiting. Maar wel een hoop geld voor een band.

6 likes