Met deze band (ref. 98000297) heb ik geen ervaring, maar hij ziet er idd erg goed uit! Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik die band ooit voorbij heb zien komen op dit forum. Heb je de OEM stalen band trouwens ook al?
Ja nieuwe aanwinst inderdaad en ik heb de stalen band ook. Vind deze iets minder mooi dragen vanwege de endlinks. Maar het viel mij mee. (heb de PO eerder gehad maar misschien waren de polsen toen dunner )
Ik weet niet 100% zeker of deze versie voor de PO is. (Niet zelf gekocht) Die is pas recentelijk uitgekomen. Zal het nakijken op het padje van zealande.
Draagcomfort is verder goed. Maar blijft veel geld voor stukje rubber.
Zoals gezegd. Wanneer het horloge plat ligt sluit de band goed aan. Anders kleine speling. Code op de Zealande pas is ZBC02NO. Kan het op de site niet terugvinden. Maar aankoopdatum is begin april dus ga er vanuit dat het de band specifiek voor de planet ocean 2500 is.
Ik heb dezelfde code. Als je het horloge in je hand houdt zie je idd enige speling. Om de pols zie je dit bij mij amper: (maar dat hangt ook van de vorm van je pols af en van hoe strak je de band afstelt)
Ik heb op mijn 2500 de Bulang &Sons Tropic gezet, die was eigenlijk voor een vintage Edox diver maar bandje past niet ivm totaal geen ruimte tussen de springbar en de kast.
Best mooi al zeg ik het zelf. Kwaliteit is goed maar wel een beetje stijf. Voor 53,= (met korting) klaag ik niet.