Omega Planet Ocean only

@Steven86 is de PO een nieuwe aanwinst?

Met deze band (ref. 98000297) heb ik geen ervaring, maar hij ziet er idd erg goed uit! Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik die band ooit voorbij heb zien komen op dit forum. Heb je de OEM stalen band trouwens ook al?

1 like

Ja nieuwe aanwinst inderdaad en ik heb de stalen band ook. Vind deze iets minder mooi dragen vanwege de endlinks. Maar het viel mij mee. (heb de PO eerder gehad maar misschien waren de polsen toen dunner :slight_smile: )

1 like

9 likes

@Steven86
Hoe bevalt ie tot nu toe?

1 like

Goed! Hoewel de zealande band inderdaad niet perfect aansluit wanneer het horloge om de pols zit. Wanneer het horloge ligt dan wel.

1 like

Is dat iets wat je op termijn zou storen? Overweeg deze ook aan te schaffen.

2 likes

Dit viel mij ook op op jouw foto idd. Volgens mij sluit het bij die van mij beter aan. Ik zal zo nog eens kijken.

2 likes

Mij stoort het amper en ik ben best wel een pietje-precies wat dat betreft.

2 likes

Ik weet niet 100% zeker of deze versie voor de PO is. (Niet zelf gekocht) Die is pas recentelijk uitgekomen. Zal het nakijken op het padje van zealande.

Draagcomfort is verder goed. Maar blijft veel geld voor stukje rubber.

1 like

Op de site van Zealande zie ik bij reviews een soortgelijke foto. Zal dus wel kloppen. Wel matig wanneer ze adverteren met de perfecte fit.

2 likes

Zoals gezegd. Wanneer het horloge plat ligt sluit de band goed aan. Anders kleine speling. Code op de Zealande pas is ZBC02NO. Kan het op de site niet terugvinden. Maar aankoopdatum is begin april dus ga er vanuit dat het de band specifiek voor de planet ocean 2500 is.

1 like

Thanks voor de foto’s. En input guy’s. Ga hem wschl toch bestellen voor de zomer. :+1:

1 like

Ik heb dezelfde code. Als je het horloge in je hand houdt zie je idd enige speling. Om de pols zie je dit bij mij amper: (maar dat hangt ook van de vorm van je pols af en van hoe strak je de band afstelt)

5 likes

wat ben je nou kwijt voor zo’n zealande met verzendkosten en importtax etc?

1 like

Verzending is gratis en er komt geen importheffing bovenop het bedrag genoemd op de website. Dus voor dit model is het €189.

2 likes

10 likes

De Planet Ocean op een Artem loop-less sailcloth:

10 likes

Vandaag De Zealande rubber binnen.
Super comfortabel en staat de PO heel goed. De ruimte tss case en endlinks valt goed mee. Niet storend voor mij.

7 likes

Lekker analoog de chrono gebruiken bij het tijdschrijven van de werkuren!

5 likes

Ik heb op mijn 2500 de Bulang &Sons Tropic gezet, die was eigenlijk voor een vintage Edox diver maar bandje past niet ivm totaal geen ruimte tussen de springbar en de kast.

Best mooi al zeg ik het zelf. Kwaliteit is goed maar wel een beetje stijf. Voor 53,= (met korting) klaag ik niet.

6 likes