Omega Planet Ocean only

Vandaag de 39,5mm PO :star_struck:

18 likes

15 likes

@SSFS Dank!

Dit is de eerste generatie Planet Ocean, referentie is 2201.50.00 (geleverd als 2901.50.91, stalen band heb ik er namelijk later bijgekocht). De diameter is 42 mm. Het is de dunste Planet Ocean die Omega gemaakt heeft en m.i. de mooiste.

1 like

Succes met de zoektocht. Best lastig om een nette te vinden voor een redelijke prijs.

4 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Goedemorgen!

Vandaag voor deze gekozen om te kijken of ik hem echt wel weg wil doen :sweat_smile:

14 likes

Het feit dat je hem speciaal hebt omgedaan betekend dit dat je hem normaal gesproken in de kast hebt liggen? Als dit zo is zegt dat al iets.
Ik heb hem ook gehad en vind het nog steeds een ontzettend mooi horloge, veelzijdig wat betreft horlogebanden en met een afwerking en helderheid van een zeer hoog niveau. Maar ik heb hem onlangs verkocht omdat ik hem niet veel droeg. Hij is vrij zwaar en draagt best merkbaar op de pols. Voor mij op het oncomfortabele af en dat was voor mij dan ook de reden er toch afscheid van te nemen. Horloges moeten gewoonweg gedragen kunnen worden. Succes met je overwegingen.

1 like

My daily companion :+1::grinning:

17 likes

Er zijn slechtere voor dagelijks gezelschap😀

1 like

Ja ik ken het, heb de oranje versie maar draag hem nooit ivm veel te veel keuze.

1 like

Prachtig! Wel even het heliumventiel indraaien :wink:

1 like

:grinning: ja zag het bij het posten van de foto. Zit weer stevig op zijn plaats :+1:

1 like

Ik ben eigenlijk aan het overwegen om mijn exemplaar weg te doen voor een oranje versie, maar de twijfel heeft eerlijk gezegd toegeslagen :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

2 likes

Gewoon houden man

Mijne ligt al 2jaar in de kluis, ik verkoop bijna nooit een horloge.

Foto uit mijn galerij, heb ook de stalen band liggen

7 likes

De PO op een Artem hydroflex sailcloth.

15 likes

Vet!

Maar op staal vind ik hem eigenlijk wel het mooist.

1 like

Ben ik helemaal met je eens!

1 like