Kijk vooral naar de onderhoudshistorie, hij is van 2008, zonder recente service best aan de prijs
Ik koop altijd full set. Voor mij is de afkomst van de horloge belangrijk. Bovendien geef ik de voorkeur aan een PO van later bouwjaar vanwege het verbeterde uurwerk 2500D in plaats van 2500C.
Ritje Hoeksche Waard .
Kun je hem met eigen ogen aanschouwen.
Sommigen spreken bij de eerste generatie PO over het 2500C uurwerk alsof dat een krakkemikkig zooitje is t.o.v. de 2500D, maar het 2500C uurwerk is ook prima. Het 2500A en B uurwerk vertoonden inderdaad gebreken, maar dat is bij het 2500C uurwerk al opgelost. Op papier is de D-serie misschien iets beter, maar in de praktijk ga je daar weinig van merken. Ik zou zelf geen hoge meerprijs betalen voor een D-serie. Klopt het zo technisch gezien @Horloge24 ?
Inderdaad is de 2500C een prima uurwerk. Overigens zijn ze nu al bij de 2500E met de doorontwikkeling.
De 2500B gaat ook nog wel maar de 2500A is een uurwerk dat naar Biel gaat voor ombouw
Nee want anders had ik je benaderd.
Maar om zo’n bedrag en de wil om er toch 1 te kopen,zou ik er naar toe rijden.
Staat een gave van Robert op marktplaats.
Je kunt het zien aan de datum. De 2500D heeft een “1” en 2500C een “I”. Een andere manier om zeker te zijn, is door het serienummer naar Omega te sturen en zij kunnen dat bevestigen. De 2500D op Chrono is normaal gesproken wat duurder. Het uurwerk heeft een 3 lever co-axial escapement, wat nu in alle Omega co-axial horloges zit.
Proficiat!
Stuur een PB met daarin het serienummer en bandnummer uit de sluiting, dan kan ik waarschijnlijk zien welke sluiting past en of er verloopschakels nodig zijn.
Gaaf! Tophorloge. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.
Mooi hoor, is dit de 42mm?
Prachtig! Gefeliciteerd. Toch nog snel gegaan. Wat is je eerste indruk?
Mooie po geniet ervan.
Fraai hoor! Enjoy!
Gefeliciteerd, en geniet van je PO