Omega Planet Ocean only

16 likes

8 likes

Super. Welkom in de PO club :grinning::+1:

1 like

Nou ik doe mee.

11 likes

22 likes

9 likes

Heerlijk al die PO’s! Lekker hoor


:grinning:

7 likes

16 likes

Beste mede Planet Ocean bezitters. Graag zou ik jullie mening willen lezen over het volgende. Ik heb eind 2022 mijn PO bij een gecertificeerd Omega horlogemaker voor een servicebeurt gebracht. Het horloge is daar een tijdje geweest en na een aantal weken (nou ja 3 maanden ofzo) mocht ik zo’n 650 euries aftikken. Het horloge nam ik mee naar huis en een paar uur later stopte het met werken. Pech natuurlijk, kan gebeuren. Dus paar dagen later teruggebracht en na een paar weken mocht ik hem weer ophalen. Er was schijnbaar toch iets miniems over het hoofd gezien. Mijn PO heeft het tot een maand of 2/3 geleden prima gedaan, afwijking zo’n 2 a 3 sec per dag dus helemaal in orde. Tot dat het horloge niks meer deed. Handmatig opwinden mocht niet baten, zo dood als een pier. Dus ik weer terug naar de hersteller want er zat wel 2 jaar garantie op de servicebeurt (gelukkig). Nu heb ik het horloge sinds donderdag terug, en het loopt nu al 30seconden voor (in 2 dagen tijd dus). Ik ben behoorlijk “not amused” dat het nu weer niet goed is. Ik lees hier en der op het internet dat een horloge nadat deze net is geserviced vaak wat sneller loopt dan zou horen en dat het meestal wel bijtrekt.

Moet ik nou wat meer geduld hebben of mag ik die horlogier even goed de waarheid zeggen wat ik ervan vind en wat strengere eisen stellen dat ie eens goed werk af moet gaan leveren?

En het is een horlogemaker of een hoefsmid???
Omega dealer erkent rep ??
Ik breng alles naar Wesseling en Vreeker altijd top. Ene erkent !!

Dit.

1 like

17 likes

binnekort hier ook maar weer posten! :grinning:

2 likes

Alweer? :grin:
Snap je wel hoor. Je ex hierboven vermaakt zich ook goed.

yep, misschien moet deze maar eens blijven en dan eromheen wat rommelen met andere modellen/merken/soorten/opwellingen

4 likes

15 likes

here to stay :nerd_face:

23 likes

Proficiat, die van Q watches?

1 like

:point_up_2:

1 like